הערכת מצב דחופה נערכה הבוקר במועצה המקומית גן יבנה בעקבות העלייה בתחלואה ביישוב

$(function(){setImageBanner('05069743-9a8d-41d5-935e-95469209fd2f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות העלייה הדרמטית בתחלואה ביישוב בעיקר מתחילת שנת הלימודים, התקבלו בהערכת המצב שנערכה הבוקר במועצה המקומית גן יבנה מספר החלטות חשובות במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה. בין ההחלטות : פיקוד העורף ימשיך בפעילות הסברתית בבתי הספר ושכבות גיל בהן ימצאו חולים מאומתים יושבתו בנוסף, תתקיים אכיפה מוגברת בנושא עטיית מסיכה.

גן יבנה נט
 ואלו ההחלטות שהתקבלו הבוקר בהערכת המצב הדחופה שהתקיימה במועצה המקומית גן יבנה:
1. פיקוד העורף יקצה כוח אדם להמשך הסברה בתוך בתי הספר בתיאום אל מנהלות בתי הספר.
2. 5 החוקרות שהוכשרו לחקירות אפידימיולוגיות יבצעו בדיקה אחר מסלולי הידבקות על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה במיוחד בבתי ספר.
3. באשר לשכבות גיל שבהן יימצאו חולי קורונה מאומתים – השכבה כולה תושבת וזאת לאחר קבלת אישור ממשרד הבריאות ובתיאום אל מול ראש המועצה ואישורו כפי שנעשה בבית הספר שמר.

4. מנכ"ל המועצה יעביר את שמות הנדבקים החדשים הנוגעים למערכת החינוך לידיעת מנהלות בתי הספר על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה.
5. לאור מקרים שבהם הורי חולים שלחו את ילדיהם לבית הספר באופן רגיל וסיכנו את כולם יובהר על ידי מנהלות בתי הספר כי במידה ויש חולים מאומתים בבית לא יישלחו הילדים לבית הספר וגם עם עדיין לא הופיעו תסמינים! יובהר כי כל מי שבבית מחויב להיכנס לבידוד.
6. לגבי בית כנסת – ההנחיות הן 10 מתפללים בשטח סגור ו-20 בשטח פתוח תחת הנחיות של עטיית מסיכה ומרחקים בין מתפלל למתפלל. בינתיים אנו נחכה להחלטת הממשלה. בישיבה שתתקיים מחר עם מנהלי בתי הכנסת יובהרו הנחיות הבטיחות לשמירה על בית התפילה נקי מקורונה.
7. לקראת החג תיערך המשך הסברה כוללת של פקע"ר ברחבי היישוב.
8. השיטור העירוני יחד עם משטרת ישראל יבצעו אכיפה במרחב הציבורי ובמרכזי הקניות לגבי אי עטיית מסיכה.
9. טיפול בבני הגיל השלישי – סלי מזון וליווי יעשה על ידי מנהלת מחלקת הרווחה בליווי מתנדבים ומנכ"ל המועצה. תיעשה יצירת קשר באמצעות כל עובדי הרווחה ועדכון מצב למנכ"ל המועצה בהקדם.
10. בנוסף לאמור לעיל, ייפתח המרלו"ג בבית הספר בן גוריון באולם הספורט וכל הנדרש להכנת סלי מזון לחג באמצעות מתנדבים ועובדי המועצה .
11. מנהל המוקד העירוני יתדרך את צוות העובדים לקראת מתן סיוע לבני הגיל השלישי והפניה לגורמים המתאימים זאת בנוסף לפרויקט שמפעילה תכנית זיק"ה בדבר קשר עם אוכלוסייה זו.
12. מנהל שפ"ע יוודא ניקיון גנים ציבוריים שטיפה כפי שהונחה בהערכת המצב הקודמת.
13. מנהל אגף הביטחון יוודא מול השיטור העירוני פעילות אכיפה מוגברת ומתואמת מול משטרת י שראל בעניין המסכות.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה