הפרשת חלה המונית בתפילה להחזרת בני משפחת יעקב החטופים בעזה תערך הערב בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('6954d20c-4c23-4e14-a173-0471d7850396','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, ספגה גן יבנה, מלבד אזעקות ויירוטים, גם המון צער. אין אחד ביישוב, כך נראה, שאינו מכיר או קשור, למישהו שעבר, או שעדיין עובר את התופת. משפחת יעקב, חטופה בעזה, והדאגה לא מפסיקה לכרסם במשפחתם, תושבי גן יבנה. הערב תיערך הפרשת חלה המונית, בבית האח, יניב יעקב, למען החזרתם, לפרטים>>>

יאיר יעקב, בניו אור ויגל יעקב, ובת זוגו מירב טל. ארבעה בני משפחה אחת, חטופים בעזה. כבר 41 ימים שהם שם, יחד עם שאר החטופים והלב ממשיך להאמין בתקווה גדולה, שכולם כאחד יוחזרו חזרה הביתה בריאים ושלמים.

באדיבות יניב יעקב

גילוי נאות, את יניב יעקב ורעייתו לורית, תושבי גן יבנה, אני מכירה היכרות רבת שנים. משפחה נעימה, מקסימה, מאוד קהילתית ומוכרת ביישוב. בבוקרו של שבת ה 7.10 נפל עליהם עולמם, כשהבינו, שהאח יאיר, בניו אור ויגל ובת זוגו מירב טל, הינם בין החטופים לעזה.

לפני מספר ימים, החמאס שיחרר סרטון מצולם של יגל, בו הוא מבקש לחזור הביתה, בהמשך ללוחמה הפסיכולוגית, אותה מנהל ארגון הטרור הנתעב, מול "צבא" של אזרחי המדינה. החמאס מנסה לחטוף את כולנו, גם אם לא פיזית, בטוח שנפשית ורעיונית.

לצד הצער, הדאגה והפעולות למען החזרת החטופים, לא דועכת התקווה, שבמהירה, יוחזרו כולם בע"ה לביתם בריאים ושלמים. 

הערב, (חמישי 16.11, ג כסלו תשפ"ד) תתקיים בשעה 19:00 הפרשת חלה המונית בבית משפחת יעקב, ברחוב יוחנן 1, בהדרכת הרבנית מיכל דהן. נשות גן יבנה והאיזור כולו מוזמנות לשאת תפילה וזעקה למען החזרת החטופים הביתה.

יניב יעקב

על קורות המשפחה, באותו בוקר נורא, מספר יניב יעקב, תושב גן יבנה, אחיו של יאיר:

"אחי יאיר יעקב בן 59, חברתו מירב טל בת 54 ושני בניו אור בן 16 ויגיל יעקב בן 12 נחטפו מביתם בניר עוז על ידי חמאס בשבת בבוקר, שעתיים לאחר תחילת מתקפת הטילים על ישראל.

אשתי דיברה איתו בסביבות השעה 08:45 בבוקר כדי לבדוק את מצבםבשיחה זו הוא הזכיר שהם נמצאים במקלט וכי הבנים שלו שוהים בבית אמם ומכיוון שנמסרו להם לא לעזוב את המקלט הוא לא יכול ללכת ולהביא אותם להיות איתו.

בסביבות השעה 09:20 מירב, חברתו של אחי, שלחה לנו הודעת שמע בוואטסאפ לפיה המחבלים נמצאים בבית, יורים ושאחי מנסה להחזיק את דלת המקלטלאחר שקיבלנו את ההודעה הזו איבדנו את הקשר איתם,ניסינו בכל דרך לברר מה מצבם אך ללא הצלחה עד לרגע זה.

אפילו ניסיתי לשחזר את חשבון iCloud של אחי וחברתו כדי שאוכל להשתמש ב"מצא את האייפון שלי" כדי לאתר אותם, אבל גם עם זה לא היה לי מזל.

מאוחר יותר בצהריים התחברנו לגרושתו שהודיעה לנו שיש לה מידע וודאי ש-2 הילדים חטופים. ניסינו הכל כדי לקבל מידע ולהבין מה הסטטוס שלהםבמשך כמעט 30 שעות לא ידענו מה קרה ואיפה הם נמצאים.

הלכנו לכל הרשויות הרלוונטיות וביקשנו מהם מידע עליהם כדי להודיע עליהם וביקשנו לקבל מידע על כל מידע. רק היום התחלנו ליצור איתנו קשר לאחר שהשתמשנו בכל המשאבים שלנו כדי להגיע למישהו, אבל עדיין אין לנו כל חדשות עליהםהעלינו תמונות לרשתות החברתיות וביקשנו שאם למישהו יש מידע ליצור איתנו קשר.

ביום ראשון בערב קיבלנו טלפון מחבר של אחי שגר בצפון ואמר שיש לו סרט קצר שמציג את חטיפת אחי וחברתו, שיטת חמאס לגרום לאנשים לצאת מהמקלט הייתה מאוד מובנית ומתוכננתהם השליכו רימון לחדר הסמוך לדלת המקלט כדי לגרום לאנשים בחדר לשחרר את החזקתם בדלת כדי שיוכלו ללכוד אותםברגע שזה קרה הם פרצו למקלט וחטפו את מי שמצאו, לא משנה אם הם היו ילדים, נשים, זקנים או צעירים, חמושים או לא.

בבית אחר בקיבוץ, 2 הנערים התחבאו במקלט של הבית, כנראה שלא יכלו להחזיק את הדלת נגד המחבלים וגם הם נלקחו.

הם לקחו ילדים קטנים וילדים ממיטותיהם ומבתיהם, גברים ונשים שאינם יכולים להגן על עצמם או להשיב מלחמה, זה פשע מלחמה, זה פשע נגד האנושות, ילדים ואזרחים אינם חלק מהמלחמה הזו הם לא אמורים להיות חלק מזה או לשמש כקלפי משחק.

כמו כן בתו הבכורה והחבר שלה שהו בבית אחר בקיבוץ, ובסופו של דבר חולצו על ידי צה"ל לאחר שנלחמו על סגירת דלת המקלט והמתינו שעות רבות.

אנחנו חונכנו על העקרון של אמפתיות והומניות, אמא שלי תמיד אמרה שלכל אחד מהצד השני יש אמא ואנחנו צריכים להיות סימפטיים למצבם, אנחנו גרים במדינה מצליחה ויש לנו הכל, אבל אני יודע ומאמין שהם לא גודלו אותו הדבר, הם היו אכזריים כלפי ילדים ואנשים חפים מפשע, לא היה להם אכפת מזה והם עשו את זה כדי שיוכלו להשתמש בהם כקלפי מיקוח נגד ישראל.

כל מה שמעניין אותנו ורוצים שהעולם יעזור לנו זה להחזיר את החטופים הביתה בשלום אנחנו דורשים שסדר העדיפויות של ממשלת ישאל ישתנה להחזרת החטופים כמטרה עליונה. המשך החזקת תינוקות, אימהות, ילדים נערות וקשישים בשבי הוא פשע מלחמה.

אני מאוד מקווה לשמוע חדשות טובות ורוצה לקבל סימן שאחי, החברה שלו ושני הבנים שלו בטוחים ובריאים, חוסר הידיעה מכניס אותנו למקום מאוד קשה והמצב שלנו פשוט לא יאמן."

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה