הצלחה גדולה נרשמה לאירוע ״קהילה מדליקה״ במסגרת "בתים מדליקים" של זיקה גן יבנה

$(function(){setImageBanner('6c1aae2e-3868-4a35-87c9-a34a34a900a1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול (ד' 12.12) התקיים במתנ"ס גן יבנה, אירוע "קהילה מדליקה", במסגרת ״בתים מדליקים" של זיקה. הפרסומים שקדמו לאירוע, והצורך הרב של משפחות להתקהל, כמובן באחריות ובמסגרת ההנחיות, משכו משפחות רבות להירשם לפעילות הקהילתית ולהשתתף בסדנאות המיוחדות, שהותאמו לרוח החג. עקב הביקוש הגדול, התווספה ביום האירוע, סדנה נוספת של בצק סוכר, שהתמלאה במהירות אף היא. האזעקה שנשמעה ברחבי גן יבנה, בזמן האירוע, לא הפחיתה את שמחתם והנאתם של החוגגים, ולאחר היציאה מהמרחבים המוגנים, המשיכו בפעילות, מהמקום שעצרה

זיקה גן יבנה

זיקה גן יבנה

דוד דגו, זיקה גן יבנה, מוביל הפעילות "קהילה מדליקה": "התחלנו את הפעילות עם כיבוד כיד המלך ושלושה סוגי מרקים שמתנדבי זיקה הכינו. התכבדנו בנוכחותם של משרתי המילואים של גן יבנה, בהדלקת נרות החנוכה הקהילתית. לאחר מכן חולקו המשתתפים ל 3 סדנאות שונות, בהתאם להרשמה; סדנת הכנת נרות, סדנת חנוכייה מחימר וסדנת בצק סוכר - כולן היו מלאות."

זיקה גן יבנה

זיקה גן יבנה

"בסיום הסדנאות, נפגשו שוב כל המשתתפים. התכנסנו יחד, כולם, והם כתבו משפטים מאירים ומשאלות הקשורות לחג, ולמציאות שלנו כיום. במיצג סמלי ומרגש, אדם לאדם הדליק נר, כשכל אחד מהמשתתפים עובר בין קהל המשתתפים ומעביר את האור שלו לאחרים", ציין בהתרגשות.

זיקה גן יבנה

"לסיום הערב הקהילתי, העוצמתי והמרגש, הפריחו המשתתפים את סלסלת המשאלות שלהן באמצעות צרור בלונים צהובים מאירים, לשם תמיכה בחטופים ובני משפחותיהם. בסוף הפעילות חולקו סופגניות", הוא הוסיף, ולא שכח להודות: "תודה למתנדבי זיקה היקרים שהכינו, טרחו והפעילו. בלעדיכם זה לא היה מתקיים, תודה לצוות שלי מיכל וסיון, בקיצור היה מעולה."

כל מילה מיותרת. נראה היה שכל המשתתפים, הורים וילדים וכמובן צוות המתנדבים, נהנו מהחוויה הקהילתית, במתנ"ס גן יבנה:

סיון בן שימול, מנהלת זיקה: "היה אירוע מקסים, המוני ילדים והורים שנהנו מהסדנאות והתרגשו בכתיבת המילים הטובות והמשאלות. היה מחמם את הלב לראות את הביחד" והוסיפה "כל הכבוד לדוד על הובלת האירוע ולצוות המוביל על התכנון, הבישול וניהול האירוע יחדיו."

ענבל גיגי, מתנדבת זיקה: " היה ערב מרגש ומיוחד בשבילי לראות את כל הילדים וההורים מחייכים ויוצרים ביחד בימים מאתגרים כאלה פתאום אזעקה וכולנו ביחד במרחב מוגן מחבקים אחד את השני ואז יוצאים לפעילות משותפת של משפטים שנותנים לנו כח ואור עמדתי בצד והסתכלתי על כל המשפחות עם הנרות והבנתי כמה זכיתי שאני שייכת לקהילה כזאת מחוברת חזרתי הביתה עם סיפוק וחיוך ענק."

אורית גדדי, מתנדבת זיקה: " היה ערב מושלם, מהנה מיוחד כייפי ומדליק, לראות את כולם יחד נהנים ויוצרים מחמם את הלב במיוחד בימים קשים כאלה שמחה להיות חלק מהישוב הזה ועוד יותר שמחה להיות חלק מצוות זיקה, חג שמח."

זיקה גן יבנה

טלי שמחי ממן וילדיה, תושבי גן יבנה, שהשתתפו באירוע: "מבחינתנו, במחשבה שניה, אולי הבחירה בסדנת בצק סוכר לילד צליאקי לא הייתה כל כך במקום ..אבל... התייחסנו לזה כמו אל פלסטלינה! היה ממש כיף, והילדים ממש נכנסו לזה היו הסברים תוך כדי, קצרים וממוקדים. מבחינה אקולוגית, הייתי מוותרת על הפרחת הבלונים המוארים, אך בהחלט מבינה את החשיבה והרעיון שמאחורי זה."

טלי שמחי ממן

מיכל בני וילדיה, תושבי גן יבנה, שהשתתפו באירוע: "האירוע היה מקסים, קיבלו אותנו מתנדבי זיקה היקרים עם מרקים חמים, טעימים וכיבוד קל. נהניתי לראות אנשים שלא ראיתי כבר הרבה זמן. המפעילים היו סבלניים ומאוד נעימים, הילדים מאוד נהנו מהיצירה (וגם המבוגרים...) עד רמה שפשוט לא רצינו להפסיק... ההתארגנות היתה טובה, היה אירוע קהילתי ולא המוני בדיוק כמו שאני אוהבת ומתנדבי זיקה וידאו שהכל זורם. תודה ענקית לדוד המהמם שלנו על ההתארגנות."

מיכל בני

עדי סוויסה וילדיה, תושבי גן יבנה, שהשתתפו באירוע: "תגובת הילדים: היה כיף, אני: תרחיבו קצת הילדים: היה כיף מאוד." 🤣🤣🤣

מתנדבי זיקה קיבלו עוד המון תגובות מהמשתתפים כמו:

"הילדים ממש נהנו! כל הכבוד על האירגון👌"

"היה ממש ממש כיף, הילדים מאוד נהנו, כל הכבוד לכם ❤❤❤"

"המרקים היו סוף ❤❤❤"

"מהמם, ממש נהנו תודה רבה 🌷"



(התמונות באלבום המצורף באדיבות זיקה גן יבנה וקהל המשתתפים)

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה