הצלחה מסחררת לפסטיבל יצורי הלילה בחווה האקולוגית "עם הטבע" שהתקיים בחנוכה

$(function(){setImageBanner('72ac5195-0aef-4ade-8145-890c64ca24ec','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

למרות הפגזות כבדות שנשמעו מכיוון עזה, פסטיבל יצורי הלילה בחנוכה, שנערך בחווה האקולוגית "עם הטבע" בגן יבנה, היה הצלחה מסחררת. כ-700 איש הגיעו לצפות במחזה קהילתי-אקולוגי מקורי ביער המכושף

המחזה, שהופק ובוצע על ידי מתנדבי שנת שירות של תנועת תרבות וחניכים שלהם- בני נוער מגן יבנה, עסק בחשש לגורל השמש שנחטפה על ידי המכשפה הרעה. העלילה מתכתבת עם רוח המצב הבטחוני ומעבירה מסר אופטימי  מלא תקווה לילדים: ביום שאחרי, השמש תשוב ותזרח!

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

המחזה, שנמשך כשעה, היה מרהיב ביופיו. הוא הוצג במשך שלושה ימים רצופים בתוך היער מכושף, תחת כיפת השמיים, לאור 500 עששיות שנוצרו מקרטוני חלב בשימוש חוזר. הפן האקולוגי בא לידי ביטוי גם בכך שכל התלבושות והתפאורות היו על טהרת יד 2, האורחים הגיעו עם מעל 100 קילוגרם פסולת אורגנית מהבית להטמנה בקומפוסטרים של החווה וכל הכיבוד התבסס על טהרת האוכל הבריא והטרי תוך הקפדה על צמצום בזבוז מזון. 

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

המחזה חידד לילדים נושא חשוב של שיתוף פעולה, עבודת צוות וחשיבה חיובית. הם נדרשו להתאחד כדי למצוא את השמש, באמצעות מפגש עם דמויות שונות לאורך המסלול שהעבירו בצחוק ובחן מסרים של קיימות אקולוגית וחוסן אישי וקהילתי.

פסטיבל יצורי הלילה הוא חלק מהחזון של החווה האקולוגית "עם הטבע". החווה פועלת לקידום קיימות ואיכות סביבה, צדק חברתי וקהילתיות, והיא רואה בילדים את דור העתיד של שומרי הטבע בפרט והחברה בכלל.

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

אורלי קנת, מנהלת "עם הטבע":  "אנחנו שמחים שהצלחנו להפיק פסטיבל מוצלח כל כך. האירוע היה הזדמנות לילדים ולכל המשפחה ליהנות מחוויה חינוכית ומהנה, תוך כדי הפניית זרקור לנושאים חשובים כמו קיימות וסביבה. עיקר ייחודו בשותפות של עשרות בני נוער מגן יבנה יחד עם מתנדבי שנת השירות של תנועת תרבות, שיחד הפיקו את הפסטיבל המופלא הזה".

בנוסף לתושבי גן יבנה הרבים, מבקרים הגיעו לפסטיבל גם מערד, ירושלים, רעננה, הרצליה, אשדוד, אשקלון וישובי הסביבה. רבים מאד העידו כי ההפקה של הפסטיבל יוצאת דופן באיכות שלה, בערך המוסף שהיא מקנה ובחשיבה שהיא מעודדת בקרב הילדים.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה