הקייטנות מסתיימות, מחנה קיץ של "עם הטבע" מתחיל

$(function(){setImageBanner('adc7ad3c-a8a7-4908-90e2-8d4c80a4ba53','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

איכותי, כיפי, ירוק ו...חינמי. פעילות מרתקת ללא תשלום מחכה לכם ב"עם הטבע" מרחב חברתי ירוק בגן יבנה עם משחקי חדר בריחה אקולוגיים, יום סיור, יצירה בחומרים טבעיים, בישול בטבע, יום בריכה וסרט אקולוגי, משחקי חברה ועוד ועוד והכל עם מדריכים מנוסים במרחב פתוח ובטוח בצל עצים ופינות חמד.

הקרן הקיימת, המועצה המקומית גן יבנה ו"עם הטבע" מזמינות למחנה קיץ חברתי. המענה ליום שלאחר סיום הקייטנות והתשלום היחידי עבורו הוא כמה שעות התנדבות בקהילה ביחד עם ההורים. כן, לראשונה בגן יבנה (ואולי אפילו לראשונה בארץ) מחכה לכם מחנה קיץ חברתי שכולו על טהרת ההתנדבות והנתינה בקהילה. 

עם הטבע

צוות המדריכים האיכותי במחנה מורכב מיוצאי צבא מתנועת "תרבות" בעלי ניסיון רב בעבודה עם ילדים בתחומי האומנויות השונים ולצידם ידריכו מדריכי נוער מגן יבנהנ שהוכשרו להדרכה במרחב "עם הטבע". הכשרת המדריכים כוללת בין היתר העמקה בנושאי סביבה וטבע.

עם הטבע

מחנה הקיץ מתקיים במרחב הירוק "עם הטבע" הממוקם על פני שטח של 6 דונם של יער מאכל מלבלב, בצמוד לפנימיית הילדים בית אפל. המרחב מקבל אליו לאורך השנה קבוצות מגוונות ומשפחות של ילדים ומבוגרים. בקיץ מתקיימות במרחב המיוחד מסיבות טבע לכל המשפחה, לנוער, פסטיבל יוגה יו-גן יבנה, המעבדה לחיים טובים ועוד. כל הפעילויות השנה אינן כרוכות בתשלום וזאת הודות לקרן הקימת לישראל שבחרה ב"עם הטבע" כמודל לימוד לפיתוח חיי קהילה סביב יער מאכל. 

עם הטבע

המחנה יפתח באוגוסט ויפעל בין התאריכים 4/8-8/8 ויציע תוכן איכותי. הרעיון שעליו מושתת המחנה הוא :תן כפי יכולתך בעזרה לטיפוח הקהילה בה אתה חי וילדיך יקבלו את הזכות להשתתף במחנה קיץ איכותי ומקורי. כך כולם מרוויחים בהיבט הכלכלי והחברתי כאחד. ההתנדבות של ההורים והילדים תתחלק לשניים: חלק ראשון של ההתנדבות יתקיים באחר צהריים של התנדבות ב"עם הטבע" ב-31/7 ובחלק השני כל משפחה תחליט על מעשה טוב שהיא יכולה לעשות בסביבתה הקרובה ותעשה אותו בזמנה החופשי. 

עם הטבע

את המחנה מרכזת נילי חצרוני, אשת חינוך תושבת גן יבנה בעלת ניסיון בעבודה עם הגיל הרך ונוער במשך 25 שנים. נילי מביאה עמה אחריות, ידע וניסיון רבים. במהלך השנים היתה נילי שותפה לייזום והנחיה של פרויקטים אומנותיים ומוזיקליים במרכזם עמדו בני נוער. 

ההרשמה למחנה בטופס מקוון בעמוד הפייסבוק של "עם הטבע" ובטלפון 

054-4918382

להרשמה :

https://bit.ly/2YXWLwv

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה