הרצח שאירע בחודש שעבר בגן יבנה: מסתמן כי הבן כשיר לעמוד לדין וכי הרצח בוצע בגלל נייד

$(function(){setImageBanner('197d61eb-823c-4fb8-b647-a6f4dd0c2fba','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי קבעה כי החשוד ברצח אביו בגן יבנה בחודש שעבר, פנחס קינן כשיר לעמוד למשפט וכי בעת הרצח לא היה שרוי במצב פסיכוטי. מעצרו הוארך ב-6 ימים נוספים.

בחודש שעבר רצח על פי החשד פנחס קינן את אביו ופצע את אמו באורח קשה. באירוע התרחש לפנות בוקר בשכונה שקטה בגן יבנה והרעיד את היישוב. קביעת הפסיכיאטר המחוזי הכריעה כי הבן לא היה נתון במצב פסיכוטי בעת המעשה ולכן הוא כשיר לעמוד לדין.

בתמונה: הדיווח מזירת האירוע 

גן יבנה נט

בעת הדיון על הערכת מעצרו של החשוד, עלה החשד כי ויכוח על טלפון נייד הוא הסיבה לרצח. עדי ראייה לאירוע הקשה סיפרו כי החשוד יצא מהבית לאחר הרצח בקריאות "הוא לקח לי את הטלפון"

למרות שהחשוד שוהה כבר תקופה ארוכה במעצר, הוארך מעצרו בששה ימים נוספים. עו"ד ליאור רונן, מייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית טוען כי לחשוד רקע נפשי והוא מוכר לרשויות בריאות הנפש וכי הוא ממתין לסיום חקירת המשטרה כדי ללמוד עוד על המקרה ולהגיב בהתאם בעת המשפט. 

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, הובהלו שוטרים וכוחות הצלה אל רחוב יבולים בגן יבנה ומצאו שם בן 58 שרוע ללא הכרה כשעל גופו דקירות סכין ואשה בת 57 פצועה קשה גם היא. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו של האב. האם פונתה לבית החולים אסותא באשדוד כשהיא סובלת מפצעי דקירה ומצבה מוגדר קשה. אחותו של החשוד ששהתה גם היא בבית בזמן הרצח הוגדרה כלוקה בחרדה. 

בזירת הרצח נמצאו סכיני מטבח כשהן מגואלות בדם. השכנים הגרים בסמוך למשפחה מספרים על משפחה נורמטיבית אך ציינו אירוע בו היה מעורב הבן בבית הכנסת המקומי בעקבותיו הוזעקה למקום משטרה. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה