השחקן איתי תורג'מן מדבר בראיון גלוי לב על המגורים אצל ההורים בגן יבנה ועל המשבר שעבר

$(function(){setImageBanner('bb63386b-418e-4cf6-8596-fb647ce599b8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"הדבר הראשון שהטכנאי עושה זה לפנות את הזבל ולי לקח שנה ומשהו לפנות את הזבל שלי " מספר איתי תורג'מן השחקן המוכשר החוזר בימים אלו עם סדרה חדשה בכאן 11 על המשבר הגדול שגרם לו לשמור תורה ומצוות ועל סגירת המעגל עם ההורים. לתורג'מן סטודיו למשחק בגן יבנה.

איתי תורג'מן, 37, פרץ לחיינו בגיל 15 עם הסדרה "פלורנטין". הוא זכה בפרס אופיר על תפקידו בסרט בית"ר פרובנס ושיחק בעשרות סדרות וסרטים, הצגות ומחזות זמר. השתתף בהישרדות VIP וכיום, בעל סטודיו למשחק בגן יבנה. מנחה את התכנית זוג מנצח VIP ומשחק בסדרה "חזרות" החל מיום חמישי הבא ב"כאן 11". בימים אלו מתגורר בבית הוריו בגן יבנה ומצוי בזוגיות טריה. בראיון לעיתון "ישראל היום" הוא חשוף מתמיד ומדבר בגלוי על המשבר שעבר שהביא אותו לקחת פסק זמן ולהתקרב לדת. 

השחקן איתי תורג'מן מתגורר בימים אלו בבית הוריו בגן יבנה.  "לפני ארבע שנים הוויז שלי חישב מסלול מחדש ותוך כדי חיפוש, נגמרה הסוללה אז הייתי צריך להטעין כדי לדעת מה הכיוון" אומר איתי.

הורים 

הוא מספר בגילוי לב על המשבר שעבר, על הדרך שבחר בחיים שלא הצליחה לשמח אותו יותר ("החוזקות שלי פשטו רגל") אז הוא ארז את כל הבית בקונטיינר, לקח לפטופ, גלשן, נעלי ריצה ומעט חפצים וחזר לחדר הנעורים שלו אצל ההורים בגן יבנה. ("בחודש הראשון רק בהיתי בתקרה אני מתאר לעצמי שההורים שלי דאגו אבל הייתי צריך את זה אחרי 20 שנה של דהירה והם אפשרו לי") אומר איתי. 

משבר

איתי מספר כי עזב את הבית כבר בגיל 17 כאשר הקריירה שלו נסקה ובכך שלל מההורים שלו את האופציה לגדל ולבנות אותו. עכשיו הוא מרגיש כי החזרה הזמנית הביתה היום היא סגירת מעגל של ממש. איתי מספר על ההתפרקות הגדולה שעבר :("שנה שלמה הסתובבתי בשדות, בריק. עברתי שנה וחצי של התפרקות שבהן כאילו החלפתי מערכת חיסונית.

קודם כל נפרדתי מהמבנה הישן ופירמטתי לעצמי את המערכת. הייתי צריך לפתוח אותה. גיליתי שכשלוקחים מחשב לתיקון, הדבר הראשון שהטכנאי עושה זה לפנות את הזבל, ולי לקח שנה ומשהו כדי לפנות את הזבל שלי") הוא אומר בגילוי לב ענק. 

ריאליטי

איתי מצהיר כי לא ישתתף לעולם יותר בתוכניות ריאליטי וטוען כי לא היה משתתף שוב בתכנית "הישרדות". "אין שום סיכוי שתראי אותי על המסך לא ב"אח הגדול" ולא ב"מירוץ למליון". איתי טוען כי זו לא העבודה שלו ולא התפקיד שלו וכי הוא לא רואה את עצמו כמועמד מתאים לתוכניות האלו.

הוא מספר כי דווקא החוויה שלו כשורד, העניקה לו הבנה ורגישות כלפי האנשים שבפרונט, המשתתפים עצמם וטוען שכיום, כשהוא מנחה תכניות מסוג זה הוא מביא עמו ערך מוסף עבור המשתתפים בתכניות אלו. "יש לי ערוץ של חמלה ורגישות לזה. בעונה של "זוג מנצח" הייתי נוקב ונחרץ מול המתמודדים בצילומים של העונה אבל הייתי לטובתם אני חושב, כדי לעבור איזה תיקון.

אם הפסדנו בעסקה ולא כיף לנו וחרא לנו פה שזו החוויה של רוב האנשים בריאליטי אז בואו לפחות תנצלו את הפלטפורמה המשוגעת הזו כדי להרוויח התבוננות נוקבת, לעבור תהליך של התפתחות". הוא אומר. 

בתמונה: איתי תורג'מן  - צילום מסך פייסבוק 

פייסבוק איתי תורג'מן

תורה ומצוות 

הוא מניח תפילין ואומר בכל יום עשרה מזמורי תהילים. לכך הוא מוסיף גם תפילה אישית בהתבודדות ומבקש טוב לכולם. הוא מספר כי החל להתפלל כחלק מתהליך שהחל לפני ארבע שנים כשהאגו שלו התמוסס ומשהו בגאווה נרגע אצלו :"קיבלתי שיש בורא ושאני לא לבד. ושהמציאות היא לא רק תוצאה של הפעולות שלי אלא היא גם וגם" הוא אומר "הבורא רוצה שנהיה אקטיביים מתוך חיבור לעולם הזה החומרי. אז בטח שזה טוב לשחק, בטח שאפשר חברה, אוכל ותל אביב. הכל טוב אבל איך לעשות את זה ובאיזו מידה זו הבנה שהיא חדשה". 

אהבה

בחודשים האחרונים, איתי מאוהב ונמצא בזוגיות עם לור, בת 23, סטודנטית לכלכלה ויזמות במרכז הבינתחומי. איתי מתאר אותה כ"פלא גדול ומופלא בעולם. אין לה עניין בתעשייה היא חנונית קולית". הם הכירו כשהיא פינתה לו מקום חניה בתל אביב. לדבריו, לור לא מכירה את העולם של שמירת תורה ומצוות,  עולם שהוא נמצא בו כיום אך היא באה ללא סטיגמות וממקום נקי. "הזוגיות שלי בעבר כללה הרבה פרסום. היום הקשר שלי עם אנה (ארונוב) מפויס וגם עבדנו ביחד. "

ביום חמישי תעלה ב"כאן 11" הסדרה "חזרות" בכיכובו של איתי תורג'מן. הסדרה היא קומדיה על יוצרים, חזרות ומה שביניהם. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה