השלט החדש בכניסה לגן יבנה מעורר תגובות חלוקות בקרב התושבים

$(function(){setImageBanner('9cb0764f-9c93-40da-b2a4-5cf2672837c3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כמו בניו יורק, ירושלים ותל אביב, התחדשה גם גן יבנה בשלט הפטריוטי I LOVE GAN YAVNE מרגע הצבתו, הפך השלט למוקד של ויכוחים סוערים ברחבי הרשת הנסבים בעיקר סביב העובדה כי השלט כתוב באנגלית.

מה שהחל בניו יורק הפך עם הזמן לתופעה כלל עולמית ובערים החשובות בעולם ניתן למצוא את השלט האייקוני. גם בישראל אימצו ערים רבות את הטרנד כשהמובילות הן ירושלים ותל אביב.

תיירים רבים מקפידים להצטלם על יד השלט כאילו סימנו וי על נוכחותם במקום. בשבוע שעבר הצטרפה גם גן יבנה לטרנד העולמי כששלט חדש הוצב בכניסה ליישוב והתגובות לא איחרו להגיע. 

שחר אברהם מגן יבנה ואילנית סגיב הפליאו בפוטושופ והתוצאות לפניכם

שחר אברהם פייסבוק

אילנית סגיב פייסבוק

יוריק כהן צדק: "אני חייב להודות, בכל פעם כשאני מגיע מכיוון מזרח לגן יבנה השלט החדש צורם לי מאוד. הם אי אפשר היה לכתוב בעברית שלנו? האם עד כדי כך אנחנו מחוברים לתרבות המערב? מה אנחנו שכונה במרילנד? מצטער אבל זה מפריע לי "

שמואל אגבר:"רבותי, תושבי גן יבנה. יש שלט חדש בכניסה למקום מגורינו. הכתובת על הקיר היא באנגלית ולא בחס וחלילה בעברית למה? ככה? יום טוב. "

לעומתם היו תושבים שלא ראו בכיתוב באנגלית כל בעיה

קורל ואפי ריבוח:"אנשים יקרים, ממש משעמם לכם אה? השלט ממש יפה. תפסיקו לחפש מחט בערימת שחת. יש מספיק צרות אחרות להתעסק בהם. יאללה תתקדמו". 

אלכסנדה קינן:"זה לוגו בינלאומי משנים רק את שם המקום" 

ואנחנו במערכת גן יבנה.נט חושבים שטוב לקחת אתנחתא קלה מהקורונה ומהצרות ולהתעסק ברגע בנורמליות. 

ומה אתם חושבים? כתבו לנו ונשתף את דעתכם בשמחה. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה