השר לענייני דתות הרב מיכאל מלכיאלי ביקר בגן יבנה (וידאו)

$(function(){setImageBanner('a266ddec-c967-4ab9-96ca-2fc598bf045d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

השר לענייני דתות, הרב מיכאל מלכיאלי, ביקר בגן יבנה ונפגש עם נציגי היישוב. השר קיבל סקירה מקיפה על גן יבנה, סייר במקומות שונים ביישוב והדגיש "את החשיבות של שיפור השירות וחיזוק שיתוף הפעולה עם הרבנות המקומית לחיזוק הכשרות, למען עם ישראל"

במסגרת הביקור נפגש השר עם המרא דאתרא הרב דוד הכהן שליט"א, ראש העיר מר דרור אהרון, וממונה המועצה הדתית מר עוזיאל מנצור, מר רזיאל משה ומנהל מח' הכשרות הרב אביאל עמר. בשיחה הדגיש השר את מעמדו של הרב המקומי, "המרא דאתרא", כפוסק וכמנהיג רוחני וכן נתינת כלים ותוקף לפעילותה של המועצה הדתית.

מועצה דתית גן יבנה

לאחר מכן השר ופמלייתו הגיעו לסיור במפעל 'מעדנות- תנובה' יחד עם מנהל המפעל, מר נדב, ועם המשגיח המקומי. בביקורו במפעל הדגיש כבוד השר את החשיבות של שיפור השירות וחיזוק שיתוף הפעולה עם הרבנות המקומית לחיזוק הכשרות, למען עם ישראל.

הרב דוד הכהן, הרב המקומי: איחל הצלחה רבה לכבוד השר ובירך אותו על חזונו במשרד לענייני דתות ועל שיתוף הפעולה הפורה וחיזוק הקשר בין הרבנות המקומית לרבנות הראשית לישראל.

בנוסף, הובא לידיעתנו כי, שר העבודה, הרב יואב בן צור, ביקר ביקור פרטי בביתו של ידידו ה"מרא דאתרא" הרב דוד הכהן שליט"א. השר וכבוד הרב בידידות רבת שנים מזה כחמישה עשורים. כבוד הרב בירך את השר על עשייתו הברוכה למען כלל עם ישראל.

הרב דוד הכהן שליטא

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה