התכנית החדשנית "CYBER GIRLS CLUB" מגיעה לגן יבנה

$(function(){setImageBanner('61cd6b9a-3270-4f9f-a26d-319220969739','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בעקבות פניה של ראש המועצה מר דרור אהרון, הוחלט במרכז לחינוך סייבר מיסודה של קרן רש"י על הפעלת תכנית ייחודית החושפת תלמידות צעירות מכיתות ט' לטכנולוגיות חדשניות מעולם הסייבר. התכנית מעניקה להן כלים חשובים לפתרון בעיות, עבודת צוות וחשיבה יצירתית. חומר הלימוד המועבר במסגרת התכנית הוא מתקדם, חדשני ומרתק והוא פותח אפשרויות והזדמנויות בהמשך הדרך בצבא ובאקדמיה.

 בוגרות התכנית מקבלות הזדמנות להתמיין ליחידות הטכנולוגיות הנבחרות. משך התכנית הוא שנתיים והשנה הרישום נפתח לתלמידות כיתה ט'. הלימודים הם בשעות אחר הצהריים במשך י'- י"א.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

ייחודיות נוספת של התכנית היא במעטפת שכל חניכה מקבלת בתכנית- יחס חניכה גבוה (2 אנשי צוות על 15 חניכות ורכזת חברתית שאחראית על כל החניכות), סיורים בחברות הייטק וחשיפה לעולם הסייבר. הפדגוגיה בתכנית מותאמת מגדר ומבוססת על מחקרים רבים בעולם המגדר, ומחקרים נוספים מהארץ ומהעולם.

 

לתיאום ראיון, השתתפות בתכנית והנחיות נוספות יש לפנות להנהלות בתי הספר התיכונים נעמי שמר ואורט רבין.

 

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני שמח שהצלחנו להביא את התכנית היוקרתית והייחודית הזו גם לגן יבנה. הנערות שילמדו בה ירכשו ידע טכנולוגי מתקדם, כלים להצלחה ואולי אף יוכלו להשתלב בשירות הצבאי ביחידה המובחרת 8200. אני קורא לתלמידות ולהורים לגשת לראיון לנסות להירשם לתכנית".

 

רכזת התכנית, נועה שוויקי: "היכולות של נערות בתחום הסייבר הוא בעל פוטנציאל עצום, בתכנית הן לומדות חומרים של נלמדים בשום מקום אחר ומכינים אותן ישירות לליבת עולם הסייבר, לדברים הכי חמים בתחום שלהם יש ביקוש עצום בתעשייה של ימינו. אני שמחה על שיתוף הפעולה עם גן יבנה ולחזון המשותף שלנו למצוינות בכללי ונערות בתחום הסייבר בפרט"

 

תלמידת י"א שלוקחת חלק בתכנית, הדס מאיר: "גם כשאין מבחנים אני יודעת את רמת הידע שלי בתכנים המועברים בתוכנית. אני נהנת מאוד בתוכנית, צוות ההוראה מדהים, זה מרגיש שהם כמו חברים שלנו וכיף ללמוד ככה. אני ממליצה על התוכנית הזאת לכל בת שמתעניינת בסייבר ובלהרחיב את הידע שלה!".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה