התכנית "שישי שמח" עם ירון אילן מגיעה לגן יבנה

$(function(){setImageBanner('ec4da8db-2911-4168-80a1-26df2e38569f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

קרן קיימת לישראל בשיתוף המועצה המקומית גן יבנה, מזמינים את כווווווולם לשיר ולרקוד בחגיגה מוסיקלית מיוחדת ביער הקהילתי של גן יבנה, יער מאכל בחווה האקולוגית "עם הטבע" בשישי הבא, 16/8. האירוע ישודר בשידור חי בערוץ 24 והוא פרי שיתוף פעולה בין קרן קיימת לישראל, המועצה המקומית גן יבנה והפקת התכנית "שישי שמח".


כמדי שנה, גם בחופשת הקיץ הקרובה, קק"ל מציעה שורה מגוונת של פעילויות לילדים ולהורים, בכל הגילאים, בפריסה ארצית. כחלק מכך התוכנית "שישי שמח עם ירון אילן" תתארח במהלך הקיץ ביערות הקהילתיים ובפארקים של קק"ל ותאפשר לעם ישראל לקבל את השבת באווירה טובה ושמחה בחיק הטבע ולהפגיש בין המטיילים-האורחים ביער הקהילתי או הפארק לבין זמרים ואמנים.

עם הטבע

תושבי גן יבנה המעוניינים להשתתף באירוע מוזמנים להגיע למתחם החווה האקולוגית "עם הטבע" החל מהשעה 11:00 בבוקר כאשר האירוע צפוי להסתיים לקראת השעה 15:00. על מנת למנוע הפרעה לסדר הציבורי ולשכנים, רחובות השיטה ואתרוג ייסגרו לתנועת רכבים בין השעות 10:00 עד 15:00. כניסת רכבים לרחוב תותר אך ורק לדיירי הרחוב. לאורחים ומשתתפים תותר החניה בסמוך לבית הספר 'נופי מולדת' בלבד.

 

יו"ר קק"ל, דניאל עטר אמר לקראת התכנית: "קק"ל פועלת כל הזמן ליצירת חיבור בין תושבי המדינה לטבע. בתקופת הקיץ משפחות רבות מחפשות פתרון לבילוי משותף וקק"ל מספקת  מגוון רחב של אירועים ופעילויות מונגשות לכולם ללא תשלום, המאפשרים להנות ולשמוח, להתגבש ולהכיר את הטבע הנפלא בכל פינה בארץ. שילוב של תכנית מוזיקה אהובה ומצליחה כמו 'שישי שמח' עם אווירת היערות והפארקים של קק"ל תייצר חוויה בלתי נשכחת והנאה צרופה לכל המשתתפים". יו"ר קק"ל מציין כי "שידור התכנית מהיער הקהילתי גן יבנה הינו חלק מסדרת תכניות שיתקיימו ביערות הקהילתיים של קק"ל במשך כל חופשת הקיץ".

 

קק"ל שתלה מאות שתילים ביער קהילתי גן יבנה כשהתושבים הם שותפים לשלבי הפיתוח ושימור היער וקידום אורח חיים בריא. ביער מגדלים לרווחת התושבים ירקות (חסה, עגבניות,  מלפפונים, חצילים ועוד) ועצי פרי רבים.

ליער הקהילתי של קק"ל יש תרומה חברתית, סביבתית וכלכלית רבה, כשהיער מהווה מקום בילוי נגיש וחינם לכל, שמאפשר חיבור לטבע, למורשת, לקהילה ולמקום. קק"ל מטפחת את היער יחד עם התושבים ויוצרת בכך מרחב עירוני ירוק המקדם אורח חיים של שותפות קהילתית, אחריות סביבתית, ויזמות עסקית-חברתית.  
"עם הטבע" קמה בשיתוף קק"ל במטרה להוות מודל עירוני ודוגמא לקהילות נוספות ברחבי הארץ. 

ראש המועצה המקומית גן יבנה, דרור אהרון: ""עם הטבע" הינו מיזם שאנו מאד גאים בו, אני רוצה להודות בראש ובראשונה לאורלי קנת שעושה לילות כימים על מנת להרחיב את הפעילות הקהילתית והסביבתית שנעשית בחווה והעלאת המודעות בקרב תושבי גן יבנה לחשיבות השמירה על הסביבה. אנו שמחים לקדם ביחד עם קק"ל מופע שכל כולו חגיגת מוזיקה בטבע. מועצת גן יבנה  שמחה לארח את ירון אילן ואת התוכנית "שישי שמח" עם הזמרות וזמרים, ולשמח את תושבינו שייהנו מצהריים של שירה וזמרה. אני מודה ליו"ר קק"ל דניאל עטר ולכל קק"ל על תרומתם הרבה ליישוב ועל שיתופי הפעולה שאנו מובילים איתם. אני מזמין את תושבי גן יבנה לקחת חלק באירוע שישי באווירה קסומה במתחם החווה האקולוגית".

 

"עם הטבע" בגן יבנה הינו מרחב חברתי ירוק שהוקם בשיתוף קק"ל והמועצה המקומית גן יבנה, בהובלתה של אורלי קנת במטרה להוות מודל עירוני שיהיה בסיס ודוגמא לקהילות נוספות ברחבי הארץ. "עם הטבע" מטפח אורח חיים של שותפות קהילתית, אחריות סביבתית ויזמות עסקית – חברתית.

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה