בדרך למתווה חדש ומחמיר בכל בתי הספר בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('a92ef934-da8f-42a2-994e-27dd71a90993','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אתמול פורסמה בגן יבנה תמונה בה נראים תלמידי תיכון יוצאים משער בית הספר בשעות הצהריים בצפיפות ללא כל הקפדה על הכללים. העלייה בהדבקה בקרב תלמידי בתי הספר בכל רחבי הארץ הביאה את ראש המועצה דרור אהרון לשינוי אופי הלימודים. "מדובר בתקלה נקודתית של שומר בית הספר שיצא לסיור בזמן היציאה המדורגת מבית הספר וגרם בטעות להתקהלות" הסביר דרור את הסיבה לתמונה.

אהרון דרור פייסבוק

אתמול בשעות הצהריים נראו תלמידי תיכון בגן יבנה כשהם שועטים לעבר שער היציאה בצפיפות גדולה שאינה תואמת את התקנות המחמירות שנועדו למניעת הדבקה בנגיף הקורונה. על רקע העלייה הדרמטית במספר הנדבקים בקרב תלמידי בתי הספר ברחבי הארץ החליט ראש המועצה דרור אהרון לכנס את מנהלי בתי הספר לגיבוש מתווה שימנע תמונות כאלו שוב. 

בהתייעצות שקיים  אתמול דרור אהרון עם מנהלות ומנהלי בתי הספר אתמול בבוקר הוחלט על  מתווה למידה בחלוקה בין השכבה העליונה והתחתונה בבתי הספר כך שכמות הילדים בבתי הספר תדולל משמעותית וזאת על מנת למנוע השנותם של תמונות אלו. בימים הקרובים יועבר המתווה החדש ללמידה בבתי הספר התיכוניים. 

עד פרסום המתווה המאושר חודדו הנהלים בכל בתי הספר למניעת הישנות מקרים של התקהלות וצפיפות תלמידים. 

"לקיחת אחריות הינה בהחמרת ההוראות שניתנו על ידי משרד הבריאות " הוסיף דרור אהרון 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה