ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין דחתה את תלונותו של עו"ד מוטי יוסף

$(function(){setImageBanner('9eef840d-dbf5-4008-a33b-0847215444bb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אל סדרת התביעות אותן הגיש לאחרונה חבר המועצה עו"ד מוטי יוסף הצטרפה תלונה כנגד עו"ד אריה מוסקוביץ. בדחיית התביעה נכתב בין היתר: "למקרא התלונה והתגובה לה, מוטב שלא היתה מוגשת התלונה מלכתחילה".

התלונה הוגשה על ידי עו"ד מוטי יוסף כלפי עו"ד אריה מוסקוביץ לאחר שיוסף טען כי האחרון פנה אליו ושוחח איתו בקשר לייצוגו של תושב היישוב עמי שליו אותו תובע מוטי יוסף דבר הנחשב עבירה כללי האתיקה.

בתצהיר נגדי שהגיש עו"ד מוסקוביץ על ידי עו"ד שרון אוחנה, נכתב כי לאחר ישיבת מועצה צעדו עו"ד מוסקוביץ והנתבע עמי שליו, כשעו"ד יוסף ניגש אליהם ופותח בשיחה. לטענת עו"ד מוסקוביץ יוסף ניסה לגרור אותו לשיחה תוך אמירת אמירות חסרות כבוד וקולגיאליות כלפיו על מנת קבל תגובות ו"להכשילו" על מנת לטעון לאחר מכן כי עבר על חוקי האתיקה בכך ששוחח עם התובע בעניין תביעתו.

ראש המועצה, אהרון דרור פרסם תגובה עם היוודע החלטת ועדת האתיקה וזו לשונה:

"אני מברך על החלטתה של וועדת האתיקה שהבחינה מיד שמדובר בתלונת שווא נוספת, אחת מיני רבות שהגיש מר יוסף בתקופה האחרונה כנגד תושבים מהיישוב. מר יוסף צריך להפנים שבתור חבר מועצה הוא עומד לביקורת הציבור על מעשיו, אופיו והתנהגותו.

"העשיה" הענפה שלו נמשכת ביתר שאת, ולא למען הציבור. כזכור, מר יוסף הגיש גם נגדי שתי תביעות לשון הרע שלא צלחו. 3 תביעות נגד משפחות שליו, תביעה נגד דן אלפי, התלונה הזו כאמור ואין לדעת עוד כמה כאלה קיימות שאנו עדיין לא יודעים עליהן. ניתן לראות שהוא מנסה להשתמש בכישוריו בעריכת דין כדי למנוע מאנשים לדבר ולהביע עמדת  נגד דרך פוליטית לא מוצלחת. כך לא נוהג איש ציבור.

אפילו בית המשפט, על שלוש ערכאותיו (שלום, מחוזי ועליון) כשדן והרשיע את מוטי יוסף בעבירה פלילית של העלבת עובד ציבור במילים קשות ובוטות תוך שהוא מותח ביקורת קשה על התנהגוותו אמר כבר אז שהציבור צריך לדעת על אופיו, אישיותו והתנהגותו של מי שעומד לבחירה ציבורית. זה האיש, זו דרכו וכעת הכל צף מעל פני השטח. אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר ולשמחתי זה לא נעלם גם מעיני הציבור כולו". 

צילום מסך פייסבוק

מנגד, עו"ד יוסף פירסם ברשתות החברתיות, כי הוא מאוכזב מסדר העדיפיות של ראש המועצה שלטענתו מפיץ את הסיפור, בין היתר כללו דבריו:

אם חשבתי שיותר נמוך מזה לא תוכל לרדת, מסתבר שנתבדיתי.
אתה יודע מה מאכזב בכל זה?
לא מאכזב מה שכתבת נגדי, כי בתכל'ס חיי האישיים והמקצועיים ממש לא מעניינים. 
האכזבה היא בעיקר מסדר העדיפויות שלך !!!
במקום להשקיע אנרגיות בניהול הישוב, במתן מענה למצוקות תושבים ועוד כהנה וכהנה נושאים חשובים, אתה עוסק בי באופן אישי ולא ענייני."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה