"חג יישוב" בגן יבנה זוהי כבר מסורת לאלפי תושבים מהיישוב

$(function(){setImageBanner('971dfe1d-6403-44bf-9306-f7c66d07d370','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

גן יבנה קיימה את חג יישוב לרגל חג שבועות בהשתתפות אלפי תושבי גן יבנה. ביום רביעי האחרון, מילאו אלפי תושבי היישוב ומחוצה לו, את פארק רונה רמון, לרגל חגיגות חג היישוב המסורתי, שלפני חג השבועות, בהובלת זיקה גן יבנה. השנה נחוג החג בסימן "הטוב המשותף".

אחד מתחומי הפעילות המרכזיים של תכנית זיק"ה שפועלת במועצה המקומית גן יבנה תחת מתנ"ס גן יבנה הינו ייזום פעילויות תחת מעגל השנה היהודי על חגיו ומועדיו. מידי חג שבועות, מתקיים חג יישוב, אירוע קהילתי המביא את מנהגי החג וערכיו באופן חוויתי ושיתופי.

בן מזרחי

ביום רביעי האחרון התקיים חג יישוב זו הפעם ה-12 בהשתתפות ואלפי תושבי ותושבות קהילת גן יבנה בפארק על שם רונה רמון. השנה, האירוע התקיים בסימן "הטוב המשותף" על מנת לחגוג את כל הטוב שיש לנו פה בישוב.

צילום ג'ני זרח

חג ישוב מתרחש בזכות שיתופי פעולה עמוקים של כלל מחלקות המועצה והמתנ"ס יחד עם  תכנית זיק"ה, כאשר מתנדבי זיק"ה שוקדים על תכנון האירוע, כתיבת התכנים, הנחייה והפעילויות. מבחינת התכנים, מתחמי הפעילות והתוכן כללו את ארגוני החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, תנועות הנוער, בתי הספר ביישוב, אגף החינוך, מחלקת גני הילדים, מחלקת הספורט, "עם הטבע", מחלקות המתנ"ס ועוד.

בן מזרחי

במסגרת חג היישוב בו השתתפו אלפים מתושבי ותושבות גן יבנה שנהנו מתהלוכת תינוקות הישוב, יריד אומנים, תוצרת מקומית, פעילות חינוכית, התרמת דם במתחם מד"א, מופעי מחול אומנותיים, להקת המחול היישובית "רוקדים גן יבנה", מופעי שירה בביצוע חבורות הזמר של בתי הספר, פרויקט ה"מקורוק", הנהגות ההורים הקימו דוכני מזון ולסיום התקיים מופע של כוכב הילדים הדוד חיים.

בן מזרחי

בן מזרחי

קרדיט צילום לתמונות באלבום המצורף: בן מזרחי, ג'ני זרח

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה