חולת קורונה מגן יבנה מספרת על הקושי וקוראת לאנשים להקפיד על ההנחיות ולהישמר.

$(function(){setImageBanner('d0b14449-8880-4717-97ca-06467d72e93c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"זה ממש לא דומה לשפעת" מספרת א. מגן יבנה לאחר שנדבקה בקורונה וסבלה מתסמינים קשים במשך כמה ימים. "זה מאוד מתסכל לדעת שבגללי אנשים נכנסו לבידוד הלוואי שיכולתי למנוע את זה לו רק הייתי מקפידה יותר."

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

א. מגן יבנה. בת 24 נשואה + ילדה לא חשבה שזה יקרה לה. 

איך גילית שאת חולה בקורונה?

"התחילו לי תסמינים דומים להתקררות או שפעת. נזלת, חולשה בגוף. לא ממש קישרתי. אחרי יום, חברה אמרה לי שהיא התגלתה כחולת קורונה מאומתת וידעתי ללא ספק שבאתי במגע אתה. זה היה האות שלי לבצע בדיקת קורונה בעצמי. קצת אחרי הבדיקה התסמינים החמירו. חום, חולשה בכל הגוף, לא היה לי חוש ריח (חוש הטעם דווקא נשאר) היו לי שלושה ימים של תסמינים ממש קשים שאי אפשר להגיד שהם דומים במשהו לשפעת. הם פשוט הרבה יותר קשים משפעת רגילה. היו לי המון צמרמורות, כאבי שרירים חזקים עד למצב שהייתי קמה באמצע הלילה בגלל כאבים ברגליים."

כמה זמן נמשכה המחלה?

"אחרי שלושה ימים התסמינים עברו לגמרי אך חוש הריח עדיין לא חזר לי. 

הקרובים לך נדבקו?

"לצערי גם בעלי והילדה נדבקה. ממש כמו שאומרים שהילדים מקבלים את המחלה באופן הכי קל הילדה היתה עם קצת חום במשך כמה שעות וחזרה לעצמה מהר תודה לאל. בעלי נדבק לצערי והרגיש את התסמינים שלי עם חום וחולשה בכל הגוף. "

מה היה הכי קשה במהלך המחלה?

"אני חושבת שהכי קשה היה להרגיש אשמה. הרעיון שגרמתי לעוד אנשים להיכנס לבידוד בגללי. המחשבה שאולי אם הייתי נזהרת יותר זה לא היה קורה ולא הייתי נדבקת או גורמת לאחרים להיכנס בגללי לבידוד.  הבידוד קשה זה נכון, אני אמורה להיות בבידוד עד יום חמישי הקרוב כי לפי כללי משרד הבריאות החדשים אחרי 10 ימים מהתסמין הראשון ועוד שלושה ימים נקיים לגמרי אפשר להשתחרר. אני לא יכולה לראות את ההורים שלי ואת החברים. "

מה המסר שלך לאנשים אחרי שחלית?

"תשמרו תישמרו ותישמרו על עצמכם. תקפידו על מסיכות וריחוק חברתי. המחשבה שיכולנו למנוע אם היינו שומרים על ההנחיות לא מרפה ממני . אני יודעת בבירור שאנשים שהקפידו לא נדבקו. המחלה עוצרת את החיים. אתם ממש לא רוצים להיות חולים בקורונה." 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה