חידון בתי הספר היסודיים בנושא זהירות בדרכים התקיים במתנ"ס גן יבנה

$(function(){setImageBanner('85db2ae4-1ad1-44c8-b9ba-7d988ae7451f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

השבוע התקיים אירוע השיא של התוכנית שמקדמת המועצה המקומית גן יבנה בהובלת המחלקה לביטחון קהילתי, בניהולה של ציפי שילוח, יחד עם הרלב"ד בנושא מניעה והגברת המודעות לבטיחות בדרכים

שיתופי הפעולה בנושא זהירות בדרכים מתקיימים במשך כל השנה בין בתי הספר לבין המחלקה לביטחון קהילתי והרלב"ד כולל בניית תוכנית ארוכת טווח ללמידה משמעותית בנושאים אלה.

קדמה לחידון הגמר פעילות ענפה בבתי הספר יחד עם מפעיל תוכנית אלעד בן רפאל, יחד עם רכזות בתי הספר בכיתות ועד לאירוע שיא בבית הספר שבו נבחרו שני מתמודדים. כך, לאחר כל ההכנות, התקיים אירוע השיא, החידון היישובי שאליו הגיעו כל שכבות ה' מבתי הספר עם כרזות עידוד לאולם המתנ"ס לתמוך בחבריהם.

מועצת גן יבנה

האירוע נפתח בברכת ראש המועצה, דרור אהרון ולאחר מכן התלמידים נבחנו בשאלון פתוח ובשאלות אמריקאיות. במהלך החידון אלעד איתגר בשאלות  את כלל התלמידים והעונים נכונה קיבלו מתנה וכך גם הרכזות שסייעו לאורך כל הדרך וקיבלו זר פרחים ושי צנוע. בסיום החידון תלמידיי כיתות ה' שרו שיר ומנהלות בתי הספר הצטרפו אליהם על הבמה. כל אחד מהמתמודדים קיבל תעודה וקסדה.

מועצת גן יבנה

התלמיד המנצח היה אריאל טומצקין מבית הספר אילן רמון שזכה באופניים, שי מגן הוענק לבית הספר ושכבת כיתות ה' זכתה לפעילות שכבתית של "חדר בריחה".

מועצת גן יבנה

מהמחלקה לביטחון קהילתי מבקשים להודות לראש המועצה, למנכ"ל המועצה, אורית אורנשטיין מנהלת אזור הרלב"ד, אלעד בן רפאל, מתנ"ס גן יבנה ולמחלקת שפ"ע.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה