חיים ברדה ז"ל תושב גן יבנה הלך לעולמו בשל מחלת הקורונה.

$(function(){setImageBanner('3fe69dcb-e82c-4da0-a529-32886386e97c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"ליבי עם משפחתו של תושב גן יבנה, חיים ברדה, איש של חסד ונתינה שנפטר מקורונה. יהי זכרו ברוך. לבנו ותפילותינו עם המאושפזים ובני משפחותיהם" כתב ראש המועצה דרור אהרון. אחיו שי מספר עליו בכאב.

המשפחה

ביום שלישי, הלך לעולמו חיים ברדה, תושב גן יבנה שחלה בקורונה. חיים הובא למנוחות ביום שלישי 21/10/2020. הוא נקבר ליד אמו האהובה. 

אחיו שי ברדה מספר על האבדה הקשה :

אחינו, חיים ברדה ז"ל היה בן 58 במותו. חיים היה בן אדם של נתינה. הוא עזר הרבה לנזקקים, תרם לכוללים והכל אצלו היה מתן בסתר.

לפני שבעה חודשים אמנו נפטרה וחיים, זה שהיה צמוד אליה כל הזמן (חיים נולד עם מחלת הסיסטיק פיברוזיס ואמא טיפלה בו כל החיים והייתה ממש צמודה אליו. בגיל 44 הוא עבר השתלת ריאות והבריא מהמחלה ולעולם לא עזב את אמא כשהוא ממשיך לטפל בה בכל יום ובכל ערב.)

לחיים יש שלושה ילדים. הוא היה נשוי למדלן. חיים היה למעשה האבא של המשפחה, של כל האחים שלו. אמנם חיים לא היה האח הבכור אך הוא היה האבא של כולנו ועל פיו יישק דבר.

כל דבר שהיינו צריכים היינו פונים לחיים מהעזרה הכי קטנה לעזרה הכי גדולה יכולנו לסמוך עליו. הוא דאג לכולם תמיד. זו אבדה קשה למשפחה ואנחנו לא מעכלים. אבא שלנו נפטר בגיל צעיר וחיים לקח את המושכות אליו ועכשיו, אחרי מותו צצים סיפורים עליו על כמה עשה וכמה תרם.

איזה איש מדהים הוא היה עוד יותר ממה שהכרנו וידענו. חיים היה מאושפז במשך שבועיים וחצי. אנחנו לא יודעים היכן הוא נדבק. הוא היה בסיכון גבוה אבל דבק בפסוק שבעלי מצווה לא ניזוקים.

לאחר שאמא נפטרה, חיים הפך את הבית לבית הכנסת כדי לשמור על כל מי שנמצא בסיכון כדי שיוכל להמשיך ולהתפלל אך לבסוף הוא זה שנדבק במחלה.

אנשים לא מאמינים ולא מעכלים. חיים ברדה הוא אבדה לציבור בגן יבנה ובעיקר לציבור הדתי שהיה שומע שיעורי תורה והלכות. יהיה זכרו ברוך."

השבעה מתקיימת ברחוב יעלים 19 גן יבנה. לבנו עם המשפחה שלא תדעו עוד צער. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה