"חלל החשיבה" נחנך בבית הספר אורט ע"ש רבין.

$(function(){setImageBanner('22bd002d-0952-4076-8f90-c9c24dea55ca','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חדר "חלל החשיבה" מיועד לתרגול למידה מבוססת משחק. מרחב זה הנו תחנה אחת מתוך שלוש תחנות של מרכז המנהיגות הבית ספרית. כזכור, בית הספר ע"ש יצחק רבין מקדם ערכים של מנהיגות אישית ומעורבות חברתית.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

תלמידי חטיבת הביניים נכנסים לחלל החשיבה באופן מסודר ומגלים התלהבות למראה החדר שמכיל מגוון משחקי חשיבה מיוחדים. השימוש במשחקים נעשה באופן מסודר ומלווה בשיעורי חינוך אודות ערכו החברתי והרגשי של המשחק. במהלך השיעורים דנו התלמידים על חוקים במשחק על הגינות ואיך להפסיד בכבוד. בין היתר, דובר גם על שיתוף פעולה, התחשבות בחברי הקבוצה ופרגון הדדי. ההחלטה על פתיחת החדר התקבלה כחלק מתהליך שבית הספר עובר ובמהלכו נכנס נושא המשחוק בכיתת הלימוד. כך, כחלק מן ההוראה המשמעותית והפיכת התלמיד ללומד פעיל.

בשנה שעברה היו אלה חברי ההנהלה המורחבת שלמדו ותרגלו את נושא המשחוק. השנה הוחלט כי מורים נוספים ילמדו כיצד לשלב את המשחק בכיתת הלימוד ובכך לגוון את דרכי ההוראה. בעזרת המשחק ניתן להקנות ידיעות, לתרגל ולחזור על חומר נלמד וכן לסיים שיעור בדרך משחקית. המשחק יכול לתת מענה כולל, למגוון צרכים בתחומי הלימוד הנבחרים, כשמראש המורה בוחר להעבירו בדרך משחקית.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "בית הספר שלנו ידוע בחדשנות הלימודית והערכית שלו, בשנתיים האחרונות השתלם כל הצוות בנושא המשחוק או למידה מבוססת משחוק. המשחק בימינו עבר מהפך ונעשה לאמצעי חינוכי משובח, המיושם במערכת החינוך ומיועד להקניית ידיעות. בשיעורים רבים משתלב המשחק כחלק מתהליך ההוראה-למידה. בעזרת המשחק ניתן להקנות ידיעות ,ניתן לתרגל ולחזור על חומר נלמד וכן לסיים שיעור בדרך משחקית. המשחק יכול לתת מענה כולל, למגוון צרכים בתחומי הלימוד הנבחרים, כשמראש המורה בוחר להעבירו בדרך של משחוק חלל החשיבה נועד לתת מענה לכיתות בחטיבת הביניים בדרך מאתגרת לשילוב המשחק בלמידה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה