חן שגב מגן יבנה. קונדיטורית מוכשרת עם יצירות מתוקות במיוחד וקייטנה שתעשה לכם את הקיץ

$(function(){setImageBanner('2441ad92-a930-4b9d-b62c-cae0e1d64bf5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

חן שגב מגן יבנה למדה קונדיטוריה בסן דייגו והחלה את דרכה עם טוסטר אובן ביתי קטן. מאז הפכה לקונדיטורית מבוקשת עם קונדיטוריה מופלאה. חן מציעה ברים מתוקים שהופכים כל אירוע לבלתי נשכח ולקראת הקיץ היא ממשיכה את ההצלחה של השנים הקודמות ופותחת קייטנת אפייה מיוחדת במינה.



חן שגב בת 34 מגן יבנה היא קונדיטורית מוכשרת מגן יבנה. זו לא תהיה הגזמה כלל לאמר שהיא מביאה את פריז לגן יבנה. היצירות שלה כבר עשו להם אוהדים קבועים והן מקשטות שולחנות ימי הולדת, ברים מתוקים עוצרי נשימה ואינסוף רגעים מתוקים עם מקרונים בהמון צבעים וטעמים, מוסים, עוגות מקושטות ויפהפיות, קינוחים טעימים בטירוף ועוד המון המון מאפים שהם לא רק יפים בצורה בלתי רגילה אלא גם טעימים טעימים. 

חן שגב

חן איך הכל התחיל?

"תמיד אהבתי קונדיטוריה ומאפים. למדתי שלוש שנים בסן דייגו בארה"ב וכשהגעתי לארץ התחלתי ממש בקטן בדירה פיצפונת ועם טוסטר אובן קטן. לאט לאט אנשים גילו את המאפים והביקוש עלה. היום הקונדיטוריה שלי מתפרסת על קומה שלמה של הבית הפרטי שלי. אני יוצרת ברים מתוקים לאירועים עם מבחר ענק של עוגיות, עוגות, קינוחים ועיצובים מתוקים. בנוסף, אני מכינה עוגות יום הולדת בהזמנה מיוחדת עם כל מה שעולה ללקוחות שלי בראש. מאפים מלוחים או מתוקים, עוגות מעוצבות, קאפקייקס כשהכל מושקע מאוד. אני כל כך אוהבת את מה שאני עושה וכל מאפה שלי מגיע ישר מהלב ומקבל תשומת לב ענקית". 

עוגות יום הולדת עוצרות נשימה בהזמנה מיוחדת : חן שגב

חן שגב

מה מציעות הקייטנות שלך בחופש הגדול?

"אלו קייטנות עם ביקושים ענקיים המתקיימות מידי קיץ כבר שלוש שנים ברציפות.  הקייטנה מתחילה בשעה 8:00 עם ארוחת בוקר ולאחר מכן יוצאים לדרך עם שתיים -שלוש סדנאות אפיה בקבוצות של עד עשרה ילדים. את הקייטנה מדריכות עוד שתי קונדיטוריות בנוסף אלי וכל אחת מהן מלמדת תחום אחר. בין אם מדובר על בצקים ומאפים, התפחה, מקרונים, מוסים, קינוחים, ציפויי פררו, קישוטי שוקולד, מגנומים, עבודה עם בצק סוכר, פינישים לעוגות עם בצק סוכר ועוד. הקייטנות מתקיימות מאמצע יולי ועד סוף אוגוסט כשבכל שבוע יוצא לדרך מחזור חדש. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה