חנוכה בחווה – פסטיבל יצורי הלילה חוזר עם סיפור חדש שמתכתב עם המצב

$(function(){setImageBanner('65a1b677-ba37-4d32-8f0b-2dea8d80a5de','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בין אזעקה לאזעקה, בין לוויה לניחום אבלים, צוות החווה האקולוגית "עם הטבע" שבגן יבנה התעסק בשאלה האם יש מקום לפסטיבל "יצורי הלילה" גם בשנה כמו זו. "התלבטנו אם זה הזמן לעולם של קסמים, פיות וסיפורי אגדות. האם ראוי שנזמין קהל לעולם של דמיון כשמציאות כל כך קשה משתוללת בחוץ" מספרת אורלי קנת, מנהלת "עם הטבע"

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

(התמונה מארכיון "עם הטבע" משנים קודמות)

"התלבטנו אם זה הזמן לעולם של קסמים, פיות וסיפורי אגדות. האם ראוי שנזמין קהל לעולם של דמיון כשמציאות כל כך קשה משתוללת בחוץ" מספרת אורלי קנת, מנהלת "עם הטבע". לאחר התייעצויות עם המתנדבים הרבים, הוחלט שבכפוף להנחיות פיקוד העורף הפסטיבל יתקיים.

עם זאת, הסיפור שיוביל את המחזה התיאטראלי יתייחס למצב. "מפגשי כתיבת הסיפור היו מאד מרגשים" מספרת לילך קורן, מלוות קומונת מתנדבי שנת השירות של "תנועת תרבות" שעומדים מאחורי ההפקה על כל מרכיביה. "מצאנו דרכים מקוריות לשזור את התקווה בסיפור. יצרנו מחזה תיאטרלי מרהיב שבו הילדים (וגם ההורים) מגלים את הכוחות והחוסן שלהם במסע הרפתקאות לשיחרור השמש שכלואה אצל המכשפה הרעה."

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

(התמונה מארכיון "עם הטבע" משנים קודמות)

גם השנה היער יהיה חשוך לגמרי ורק עששיות יאירו לקהל את הדרך. "יש התגייסות מקסימה של קפה ארומה וREBAR  גן יבנה לאסוף לנו קרטוני חלב שישמשו אותנו כעששיות. בפתח "עם הטבע" הנחנו תיבה שמדי יום מתמלאת בקרטונים שאנשים מביאים לנו. כל התפאורות והתלבושות של השחקנים נעשות מחומרים ממוחזרים. זה כייף לדעת שאנחנו מרימים פסטיבל עבור למעלה מ- 500 איש בלי לייצר כמעט שום פסולת" מעדכנים בחווה.

"עם הטבע" משתפים בהתרגשות: "על איכות הפסטיבל מעידה העובדה שמרגע פתיחת ההרשמה, נמכרו כשליש מהכרטיסים תוך שעות ספורות. תושבי גן יבנה ואוהדי הפסטיבל מירושלים, הרצליה, רעננה, אשדוד וקיבוצים-מושבים באיזור ממהרים לרכוש כרטיסים, והיום -  שבועיים לפני הפסטיבל חלק מהסיורים כבר מלאים לגמרי, כיוון שאנחנו מכניסים את הצופים בקבוצות קטנות. כך אנחנו מבטיחים מגע ותקשורת בין השחקנים לבין הקהל."

"עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

(התמונה מארכיון "עם הטבע" משנים קודמות)

"זה מאד משמח אותנו שאנחנו מצליחים להפיק פסטיבל ברמה כל כך גבוהה, במחיר כל כך נמוך וחברתי, מונגש לכל אדם ומייצר חוויה קהילתית-חברתית כל כך משמעותית" אומרת אורלי קנת.

"מעבר לכך, כל מי שיביא שקית פסולת אורגנית מהבית יקבל כוס צ'אי מכושף במתנה" היא מסכמת.

מתברר שאפילו בזמן מלחמה כל אחד יכול להמשיך לקדם קיימות ואיכות סביבה.

כרטיסים: 20 ₪ לאדם (מעל גיל 3) . תשלום מאובטח באתר.

לסיורי 10.12 https://did.li/4ysrl

לסיורי 11.12 https://did.li/vcyaa

לסיורי 12.12 https://did.li/e26w5

*ביטול ללא חיוב – עד 7 בדצמבר 2023 בווטסאפ 053-9329396

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה