"חרדים להנדסה" שר העבודה, יואב בן צור, ביקר היום בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('bd0f565b-7522-42c8-9d25-f0993b95bfbf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בסיורו בישיבה התיכונית טכנולוגית להנדסאים - "אור עתיד" היום בגן יבנה, אמר שר העבודה, יואב בן צור: "רפורמת החינוך היוצר של האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה מצילה בני נוער רבים מהמגזר הדתי - חרדי ומובילה אותם להישגים מקצועיים וסוללת את דרכם לדרך המלך"

קרדיט צילום: יח"צ עתיד

במסגרת רפורמת חינוך היוצר, שר העבודה יואב בן צור קיים היום סיור בישיבה התיכונית טכנולוגית אור עתיד 'גן יבנה' המונה כיום למעלה מ-140 תלמידים בתיכון ולמעלה מ-30 תלמידים בישיבת ההסדר - פרויקט הדגל של משרד העבודה, רשת החינוך עתיד וחברת חשמל ללימודי הנדסאות למקצועות החשמל, מלווה בצוות המקצועי במשרד העבודה ומנהל האגף להכשרה מקצועית ניצן ממרוד.

מנהל בית הספר הרב מאיר ענתבי הציג בפני השר את מגמות הלימוד, שיתוף הפעולה עם חברת חשמל, ההישגים והביקוש הגבוה בשנתיים האחרונות, עליה של עשרות אחוזים במספר התלמידים המבקשים להשתלב בלימודים תורניים מעמיקים עם הכשרה מקצועית מתקדמת בתחומי החשמל, תקשורת מחשבים ומערכות מיגון.

במעמד השר, חנכו תלמידי ביה״ס קיר מפואר המספר את סיפור חייהם של גדולי ומאורי הדור, המשלב ציטוטים מעוררי השראה ומוסר, אשר כל אחת ממגמות הלימוד תרמה לקיר מכישוריה.

קרדיט צילום: יח"צ עתיד

שר העבודה, הרב יואב בן צור: ״הנערים הללו שבונים את עתידם כבר בשנים הצעירות של חייהם יתרמו במהלך חייהם תרומה אדירה לפריון המשק. רשת החינוך 'עתיד' במגזר החרדי מהווים אות ומופת להצלחה, ומראים שניתן לשלב בהצלחה חינוך תורני מעמיק עם הכשרה מקצועית איכותית. תיכון אור העתיד מציע מסלול חינוכי ייחודי המשלב חדשנות טכנולוגית עם ערכים רוחניים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של נוער חרדי. גישתו פורצת הדרך של בית הספר תורמת רבות להצלחתם של התלמידים הן ברמה הרוחנית והן בהשתלבותם בקהילה ובשוק העבודה״.

קרדיט צילום: יח"צ עתיד

הרב מאיר ענתבי, ראש הישיבה הודה לשר בן צור על פעילות המשרד בהקמת הפרויקט וציין כי: "רשת החינוך 'עתיד' ״מהווה מעטפת איכותית שמקשיבה לנפש התלמיד, מאמינה ומצמיחה בו רצון וכוח להצליח ברוחניות ובגשמיות״.

יוסי ממו, מנכ״ל רשת החינוך עתיד, הדגיש את חשיבות השותפות עם המגזר החרדי: ״בתי הספר החרדיים בשיתוף משרד העבודה מהווים השלמה לחינוך החרדי כמכלול, המעגנים מצד אחד את ערכי המסורת והדת לצד לימודי מקצוע״.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה