ח' 4 זוכת "אלוף השפות" באורט ע"ש יצחק רבין

$(function(){setImageBanner('5bdb68d7-e8fd-456b-9105-5438d9aa70a0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כמדי שנה במסורת בית הספר אורט על שם יצחק רבין גן יבנה, התקיים בחטיבת הביניים מיזם "אלוף השפות" בעברית וערבית. במיזם משתתפים תלמידים משכבה ח', צוות שופטים מתוך הצוות החינוכי וקבוצת תלמידים מחטיבה עליונה שמכהנים כשופטים

מועצת גן יבנה

הפעילות החלה כבר משעות הבוקר ובמהלכה התחרו התלמידים בשאלות על השפה מתחומים שונים כמו אוצר המילים, נרדפות יחסם בין מילים, פעלים, ועוד, בשתי השפות ובין הכיתות. לאחר מכן נבחרו רק הנציגים שהגיעו לסך הנקודות הגבוה כאשר כיתה ח/4 זכתה בתרועות ובהתלהבות.

מועצת גן יבנה

מנהלת חט"ב קלימי נחמיאס: "אין ספק שמיזם העוסק בתחום השפות בתחום השפות מפתח את מיומנויות השפה ואת החוסן האורייני בבית ספרנו. אנו עמלים רבות על השיח הדבור, הדיאלוגיות ברבדים השונים של השפה, מיומנות זו נדרשת לכל בוגר והופכת אותו לאזרח מועיל בחברתו בעל חשיבה ביקורתית אוריינית."

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר דלית כהן: "אני גאה מאוד בפעילות צוות הבעה בעידודה המסור של מנהלת חטיבת הביניים. תלמידנו יוצאים נשכרים מקיום התחרות. השפה העברית יקרה לליבנו ועלינו להעלות אותה על נס בשיח התרבותי ביננו לבין תלמידנו. מטרת התוכנית לקדם את נושא החוסן האורייני, לחזק מיומנויות של שיח בשפה העברית בקרב תלמידנו, תוך ניסיון להפוך את השפה לעניין מושך ומרתק ולהביא את התלמידים לעיסוק מהנה תוך לימוד מעמיק של השפה העברית העשירה."

מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה