טאי פרנציס מאורט ע"ש רבין זכה במקום ראשון באולימפיאדת ביוטכנולוגיה בקטגורית הפוסטר היפה

$(function(){setImageBanner('8140fe89-4e60-4e04-88f1-835bfbdd4eab','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

טאי הכין פוסטר בנושא השפעת טמפרטורה של 42 מעלות צלזיוס על תאים פיברופלסטיים (רקמת חיבור) על אנשים צעירים ומזדקנים.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

תלמידי מגמת ביוטכנולוגיה בבית הספר אורט על שם יצחק רבין הלומדים חמש יחידות לבגרות משתתפים גם בפרויקט מדעי בשיתוף פעולה ובחסות המכון הטכנולוגי בבאר שבע. במסגרת זו, הם מבצעים ניסויים ברמה אקדמית גבוהה, והשנה חקרו תלמידי המגמה גורמים המשפיעים על תאים אנושיים לעבור למצב של זקנה או מוות.

השנה, כמידי שנה בשנים האחרונות, לקחו תלמידי המגמה חלק באולימפיאדה בביוטכנולוגיה שנערכה מטעם הטכניון. מי שנבחר לייצג את המגמה בתחרות הוא התלמיד טאי פרנציס שהגיע לציון הגבוה בכיתה, הוא הכין פוסטר המתאר את הפרויקט שלו, הציג אותו מול פאנל מומחים ואף זכה בפרס על הפוסטר הטוב ביותר שהוצג בתחרות.

 

טאי הכין פוסטר בנושא השפעת טמפרטורה של 42 מעלות צלזיוס על תאי פיברובלסטים [רקמת חיבור] אנושיים צעירים ומזדקנים, את העבודה כתב עם התלמידים גיא מוזס ויובל סיון מכיתתו.

זהו כבוד גדול ומראה על מיומנות השקעה ויכולות גבוהות לזכות מעשרות פוסטרים שנבחרו מתלמידים מובילים מבתי ספר שונים בארץ.

 

מרי שפונט, מנהלת בית הספר: "מגמת הביוטכנולוגיה מכשירה את תלמידנו להתמודדד עם אתגרים בתחום המחקר המדעי של המאה העשרים ואחת , כל אלו נעשים תוך שימת דגש על העצמה אישית  ,בשילוב ערכי מצוינות, אחריות,יצירתיות  ויושרה , כערכים שעל בסיסם יצמח ויגדל המדען של העתיד, החוקר, המפתח, היזם והמוביל המדעי והחברתי בישראל. אני מודה לגב' ליטל פלד רוזנטל על הובלת המגמה במסירות ובמקצועיות רבה וברכות לטאי על ההישג המכובד מאוד".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה