טוביה ירדני מגן יבנה מעסה רפואי בכיר ומתנדב מכל הלב.

$(function(){setImageBanner('f314c71a-7a61-4d20-b5e6-b76a16ac6e1f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לאחר קריירה ענפה בעולם הביטחון עשה טוביה ירדני הסבה לתחום הרפואה המשלימה והפך למעסה רפואי בכיר המשלב שיטות שונות בהתאמה מדויקת לצורכי המטופל ופותר בעיות שלרפואה הקונבנציונלית אין מענה עבורן. בנוסף, טוביה מתנדב באינספור מסגרות עם לב ענק ומודעות חברתית יוצאת דופן.

טוביה ירדני מגן יבנה הוא מעסה רפואי בכיר ומתנדב יותר מעשרים שנה במחלקת הסיור הקהילתי ביישוב. בנוסף, משמש טוביה כסגן יחידת חילוץ והצלה בהתנדבות מלאה בעיתות חירום ובשגרה. גם את העיסויים שלו הוא מעניק באהבה למתקשים להגיע אליו, מוגבלים או שאינם יכולים לשלם. בקיצור, איש שכולו נתינה. 

טוביה ירדני

כיצד עוזר העיסוי לפתור בעיות שונות אצל אנשים?

"אחת משיטות הטיפול המובילות שלי היא כוסות רוח והתוצאה שמתקבלת לאחר הטיפול היא מיידית. כבר בסיום הטיפול המטופל חש הקלה משמעותית בתסמינים הנוגעים לכאבי שרירים, כאבי גב וצוואר, הפחתת מתחים(סטרס), חולשה כללית, דלקות, שיקום מפציעות ועוד. הגיע אלי מטופל. בחור בן 30 לערך הטוען כי הוא סובל זמן רב מכאבים בגב התחתון.

בביקוריו אצל רופאים שונים הוא קיבל זריקות להפחתת כאבים כשהצילומים והבדיקות שערכו לו לא העלו כל ממצאים. כששאלתי אותו לעיסוקו הוא ענה כי הוא עובד בתחום ההייטק ועבודתו כרוכה בישיבה ממושכת מול מסך מחשב. הערתי לו לגבי אופן הישיבה סוג הכיסא ועוד. לבסוף שאלתי אותו האם הוא משתמש בארנק המצוי כל העת בכיסו האחורי? הבחור ענה שכן ושלף ארנק עבה במיוחד.

אמרתי לו כי עצם היותו מונח בצד אחד של הישבן גורם לו מזה זמן רב לישיבה לא מאוזנת עם נטייה הצידה ועם עומס הגוף על חלקו התחתון של הגב. לאחר כמה טיפולים כאשר הבחור כבר לא שם את הארנק בכיס האחורי קיבלתי ממנו וואטס אפ נלהב:"זהו, אין כאבים, אלף תודות". 

בתמונה: טיפול באמצעות כוסות רוח

טוביה ירדני

סלב ידועה המגיעה אלי מאזור נתניה התלוננה על נשירת שיער מוגברת אשר מפריעה לה מאוד שכן ההופעה החיצונית היא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלה. בדקתי את נעלי הספורט וההליכה שלה והמלצתי לה על מדרסים איכותיים.

היא שאלה מיד מה הקשר לנשירת השיער ואני הסברתי לה כי נדרשת לה הליכה יציבה וגם סוג של תרגילי בית המגבירים את זרימת החמצן. הסברתי לה כי בדם שלנו יש חמצן וכאשר לא מגיע לקרקפת ולשורשי השיער מספיק חמצן תגבר הנשירה. וראו זה פלא! בתוך פרק זמן של שלושה חודשים, ירדה כמות נשירת השיער פלאים.

חשוב לציין כי הטיפולים האלטרנטיביים מסייעים לרפואה הקונבציונלית לפתור בעיות. אם אתם מרגישים לא טוב לכו לרופא אבל כאשר הרפואה הקונבנציונלית לא פותרת בעיות, אני ממליץ לנסות את האלטרנטיבית. 

טוביה ירדני, מעסה רפואי בכיר, מטפל במספר שיטות בהתאמה אישית, מטפל בשיטת דורן לשיקום פציעות ספורט, מעניק טיפולים לימי נישואין, ימי הולדת, לזוגות כהפתעות, למסיבות רווקים ורווקות. מטפל בקליניקה הפרטית בגן יבנה או בבית הלקוחות. 

לקביעת תור:

052-6031489

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה