טלטלה בגן יבנה: בית הספר "סיני" הפך לחלק מרשת נועם התורנית ומהיום הוא קרוי "נעם סיני"

$(function(){setImageBanner('b30efc27-46d6-4f26-9074-47bf2179c4e1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבועות האחרונים התנהל מירוץ להפיכתו של בית הספר היסודי הדתי "סיני" לחלק מרשת "נועם". הדעות חלוקות וההורים מבולבלים. כל הפרטים על המהפך ההיסטורי שהתרחש אמש ביישוב כשבראשון לספטמבר הגיעו הילדים ללימודים בבית הספר נעם סיני. מהמועצה המקומית גן יבנה נמסר:"התהליך כולו התקיים בשיתוף פעולה עם כל הורי בית הספר ובליווי ופיקוח של משרד החינוך והמועצה תוך מתן אפשרות לכולם להביע את דעתם"

במהלך השבועות האחרונים של החופש הגדול געשה גן יבנה  לאחר שנודע כי בית הספר הדתי הותיק "סיני" שהוא למעשה בית הספר היסודי הממלכתי הדתי היחיד ביישוב, עומד להפוך עוד בשנת הלימודים הקרובה לחלק מרשת בתי הספר "נועם" הארצית.

פתיחת שנת הלימודים 1/9/2019 בית הספר נעם סיני אמש

רשת נועם-צביה נוסדה בשנת 1971 והיא מונה כיום 59 בתי ספר יסודיים ותיכוניים בפריסה ארצית ממעלות שבצפון ועד לאילת בדרום. כפי שנטען בפרסומי הרשת :"אנו מעניקים מענה לחינוך תורני בשילוב ציונות לצד לימודים ברמה אקדמית גבוהה והיא מובילה כיום בחינוך "תורני ציוני" כשהיא שמה דגש על ערכי אהבה, אמונה, חסד, יראה, יושר וצניעות כשהיא מצמיחה את חוד החנית של דור העתיד". 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

פוסט שכתב אלירז אדרי מגן יבנה הצית ויכוח עז ברשתות החברתיות אודות נחיצות השינוי :"שלום לכולם. בגן יבנה יש רק בית ספר יסודי ממלכתי דתי אחד בשם "סיני". מאז קום היישוב כולנו התחנכנו וגדלנו בו וגם בנינו ובנותינו לומדים בו כיום עם טובי המורים והמחנכים ובראשם מנהל בית הספר. כמה פרופסורים שאופיים שתלטני שהגיעו ליישוב מערים אחרות ומחפשים להשתלט ולהפוך את בית הספר לתורני כרצונם ולהפוך אותו לרשת נועם...."

הדעות חלוקות לכאן ולכאן:

רינת פרץ: "בבית הספר סיני מכהנים כרגע מנהל איש משכמו ומעלה, סגנית מנצחת ומזכירה ממש אם לכל דבר השולטת ומכירה מכל אדם אחר את נימי בית הספר אז זה מחליפים?אם מכניסים שינוי ועזר זה בסדר אבל לא דורסים הכל על חשבון ילדים! פקחו עיניכם!"

אורלי ומיכאל רובינשטיין: "בית הספר סיני נראה כמו משנות השמונים ביקרתי שם נחרדתי מההזנחה והצטערתי שילדיי נמנעו מחינוך דתי ממלכתי בגלל הזנחה חד משמעית מצד הנבחרים ששמים ראשם בעיצובי פרחים וגננות. למען יראו העוברים והשבים כמה יופי והדר הבולשיט בגן יבנה. והדור הבא פשוט נגזלה ממנו ההחלטה להיות חלק מחינוך דתי ממלכתי שאפו לכיכרות הן נראות מצויין".

חן ראובן: "מעבר סיני לרשת נוערם היא יוזמה מבורכת בהובלת ניסים ירון וראש המועצה אהרון דרור בסופו של דבר זו בחירת רוב ההורים שכן מוכנים לשלם יותר כדי להביא את בית הספר סיני לחזית המצוינות. השאיפה האישית שלי היא לא רק רמה תורנית גבוהה אלא מקצועות מדעיים מחשבים, רובוטיקה ועוד. מספיק להתיחס לציבור הדתי כמי שרק מעניין אותם אורך השרוול".

אמש, ה-1 לספטמבר, הגיעו התלמידים אל בית הספר ששינה את פניו והפך ל"נעם סיני" 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה