טקס "אות הפעיל המצטיין" ביוזמה משותפת של 2 תיכוני אורט גן יבנה

$(function(){setImageBanner('ae220092-9060-4afb-b8f2-2c3b9cde831b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

טקס הענקת אות הפעיל המצטיין התקיים השבוע במועדון הנקודה ביישוב. הטקס הינו יוזמה משותפת של מנהלי בתי הספר דלית כהן מאורט רבין ומר ליאור גדסי מנהל אורט נעמי שמר, בשיתוף מחלקת החינוך ביישוב ו-"אורטוב" מטעם רשת אורט

במהלך הטקס הוענקו תעודות הוקרה בתחום החברתי ערכי. הטקס נערך בנוכחות ראש המועצה, דרור אהרון, מנהל האיזור מטעם רשת אורט מאהר נסראלדין, מנהלת אגף החינוך עינת פיליפסון, מנהלת מחלקת הנוער ענת אסא, רכז הנוער אורן רדעי, נכבדים מהמועצה והיישוב, רכזים חברתיים, רכזי מעורבות חברתית, תלמידים, הורים ומורים.

בטקס הוענקו תעודות הוקרה לעשרים וארבעה תלמידים, שהצטיינו בתחום החברתי הצטיינות בולטת ויוצאת דופן, תלמידים פעילים אשר בלטו במסגרות ההתנדבות במהלך השנה. תלמידים שגילו רוח התנדבות, שהוכיחו שהנוער שלנו הוא נוער איכפתי מתנדב ותורם לחברה בה הוא חי.

מועצת גן יבנהמטרת התוכנית לעודד אזרחות פעילה והתנדבות בני נוער  מצטיינים, שיהוו את חוד החנית ויהוו דוגמא לחבריהם, ויעודדו אותם לקחת חלק בפעיליות דומות, שבהן יש העצמה הן למעניק והן למקבל. אנו מקווים כי התלמידים המצטיינים יהווו מובילים חברתיים שיעודדו את חבריהם לקחת חלק בהתנדבות הישובית.

מצטיינים חברתיים שכבות ז' ח' ט':

שרון פייגין ז/2: פעיל נמרץ ובולט בקבוצות מנהיגות בביה"ס : מועצת תלמידים, והנהגת שכבה שבמסגרתם יוזם מפגשים ערכיים לחברי הכיתה וביה"ס ומשתף בהרצאות שמכין בעצמו אודות מחלת האפילפסיה. מחוץ לביה"ס פעיל בתנועת הנוער הלאומי ובקבוצה "ים של חברים" ומעודד יצירת קשרים חברתיים בין ילדים. הוא נוהג לאמץ בעלי חיים עזובים ביישוב ולטפל בהם עד שיתבססו ומסייע לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים במסגרת חוג כדורסל ביישוב.

לירז אליהו ז/2: תורמת בדרכה השקטה לסייע לתלמידי כיתתה שנעדרים מביה"ס מטעמים שונים, להשלמת התכנים שנלמדו ולצמצום פערים. היא רותמת את כל חברי כיתתה להתנדב מחוץ לכותלי ביה"ס כדוגמת "חסדי עירית".

שירה לוגסי ח/5: תלמידה ערכית שמבטאת את ערכיה ואהבתה לארץ ישראל בהתנדבות וברתימת תלמידים לקבוצת מנהיגות "המשצים". היא מובילה במנהיגותה בביה"ס במועצת תלמידים ולוקחת חלק פעיל בכל פעולות המתקיימות ביישוב.

ליאן בקר ח/1: פעילה מאוד בקבוצת מנהיגות הרובוטיקה, ומעודדת תלמידים להשתתף בפעולות הצופים ביישוב. היא נרתמת לארוז ארוחות לנזקקות ולמעוטי יכולת ותורמת מזמנה וממרצה וסוחפת אחריה חברים ובני נוער נוספים.

אליס ארגנאוז ט/4: מתנדבת ופעילה בסיוע קהילתי, בהגשת עזרה ראשונה במסגרת מד"א, וכן בקבוצות תומכות קבוצות חלשות כמו אריזת מזון לנזקקים, משלוחי מנות בחג הפורים ואיסוף מזון לפסח.

יובל אילון ט/5: תלמידה נמרצת ופעילה בתוך בי"ס בעיקר ,ביצירת פעילויות לגיבוש כיתתי ושכבתי ,ומחוץ לביה"ס בפעילות תמידית במד"א ובהתנדבות קהילתית למען קבוצות חלשות ביישוב לצעירים ולמבוגרים.

שכבה י:

אגם עטר – י3: יו"ר מועצת תלמידים ונציגה במועצת תלמידים מחוזית. אגם נערה מקסימה שהתנדבות בשבילה היא דרך חיים, היא עושה זאת בחדווה ורצון, וסוחפת אחריה גם תלמידים אחרים., היא שותפה ומוציאה לפועל של החלטות מועצת התלמידים. היא יוזמת רצינית ואחראית, היא ראויה לשבח על פועלה. עלי והצליחי.

אופיר ואזנה – י6: מתנדב במד" א ובמש"צים. אופיר היקר, רוח התנדבות הינה תכונה מדהימה ששמה בצד את טובתך האישית ומה שנגלה לנגד עיניך זה טובת החברה וטובתו של האחר. ואתה, פעלת רבות למען החברה. החל מהאימונים הקשים, בחום ובקור כדי להיות מוכן לכל תרחיש. ועד למשמרות ארוכות, פעולות לא פשוטות ומצבים שלעיתים לא נעים לראות. ובעיקר החיים שהצלת. במשנה נאמר כי "כל המציל נפש אחת בישראל, כאילו הציל עולם ומלואו". ואכן, לכל אדם שעזרת, לא עזרת רק לו, אלא גם לבני משפחתו, לחבריו הקרובים ומכריו. תודה לך על שאתה חלק מהקהילה שלנו, תורם, מסור, חדור מטרה ואוהב לעזור. עלה והצלח.

שכבת יא:

לביא נטלי לאה - יא4: ציון בהתנהגות: א. נטלי היא תלמידה אחראית, ידה תמיד מושטת לעזרה, נעימת הליכות והכל בחיוך וסבר פנים יפות. היא מתנדבת בביה"ס ובקהילה: היא ממ"צית האחראית בכיתתך על המעורבות החברתית, נמצאת בקבוצת הרובוטיקה, נמצאת בקבוצת מסבירים צעירים, מתנדבת במועדון גלישה בה מנגישה את המיחשוב למבוגרים, וכן נמצאת בהנהגת שכבה ותורמת רבות לשכבה.

רוטברט נהוראי משה - יא4: ציון בהתנהגות: א. נהוראי הוא תלמיד אחראי, בעל ערכים ומוסר גבוה. מתנדב בצופים ובביה"ס. תמיד מוכן לתת יד ולעזור. בולט המקרה, שבו נהוראי לקח על עצמו לחבר נער בעל צרכים מיוחדים לתנועת הצופים והאם סיפרה כמה בנה מחכה לפעולות אלו בזכות נהוראי.

שכבה יב: רוני ועדן היוזמות פרויקטים לקהילה במהלך השנים האחרונות:

רוני שחר: רוני בולטת בחשיבה יוזמת ומבצעת פרויקטים למען הקהילה. היא יוצרת קשר, ומעלה רעיונות ויוזמות באופן עצמאי. דוגמאות בפורים איסוף כספים, שבהם רכשה משלוחי מנות עבור ילדים מאושפזים, רוני נסעה לבית החולים ודאגה לעלות חיוך ולחלק לכל ילד באופן אישי. בפסח האחרון עסקה באיסוף כספים ותרומות רבות של מזון עבור משפחות נזקקות. היא דאגה לחג כהלכתו מכל הבחינות. לרוני יש רגישות רבה לסביבה שבה היא נמצאת, מספר רב של פעמים נדרשה התגייסות של תלמידים עבור תלמיד אחר בנסיבות מסוימות ורוני נעמדה מיד לצידו בכל הנדרש.

עדן דגן: תלמידה בעלת ערכי נתינה גבוהים. עדן יוזמת ומוציאה פרויקטים לפועל. עדן מקפידה לתת מזמנה לבית הספר ולקהילה. במסגרת ההתנדבות נרתמה עדן להקמת.פרויקט של משלוחי מנות לילדים חולים בקפלן,מרגע אסיפת הכספים רכישה ויציאת עם גורמים. כמו כן יצרה עדן קשר עם משפחות נזקקות וחילקה להם סלי מזון..איסוף כספים אריזה וחלוקה. עדן נרתמת לכל אשר צריך...ישר כוח.

מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר דלית כהן: "כבית ספר שחרת את ערך המנהיגות על דגלו אנו גאים בתלמידים המצטיינם שלנו, הן מבחינה חברתית ערכית והן מבחינה לימודית. הטקס הוא שיאו של תהליך חינוכי שמובילות הרכזות למעורבות חברתית בבתי הספר, אנו מחנכים את תלמידנו  לקחת חלק בתוכניות התנדבות ומעורבות חברתית ערכית. אנו רואים בכך ערך עליון התורם לקהילה ולהתפתחות האישית שלהם "ממנהיגות אישית למעורבות חברתית" למעשה- אנו מעודדים את תלמידנו  להתנדב בשעות הפנאי שלהם לפי נטיות ליבם וחוזקותיהם. מטרתנו לחנך להתנדבות כדרך חיים, לקדם ולעודד נוער ערכי שבוחר בדרך של ערבות הדדית, נתינה, סובלנות וקבלת האחר, לפתח מנהיגות חברתית שתהווה עתודה למנהיגות המקומית ביישוב. תפקידנו לייצר חממה ליזמות חברתית, למען חברה  מוסרית צודקת וטובה יותר".

 מנהל בית הספר אורט על שם נעמי שמר, ליאור גדסי זוארץ: "צוות בית הספר וההנהלה שמחו, התגאו והתרגשו מהמעמד המכובד לראות את תלמידי בית הספר עומדים בגאווה מספרים את העשייה שלהם בכלל ולאורך השנה האחרונה בפרט. אחד הדברים הבולטים באירוע היה לראות עד כמה התלמידים שקיבלו אות על התנדבותם העשירה נרתמו מהעשייה לא פחות מהמקבל".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה