טקס גבורה וגיבורים התקיים באורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d5499467-ddbe-4562-9a0b-f0b957e63a7d','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d5499467-ddbe-4562-9a0b-f0b957e63a7d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

באורט רבין מקנים מקום ייחודי למנהיגות תלמידים, בהתאם לייחודיות בית הספר בתחום המנהיגות האישית והמעורבות החברתית. כבכל שנה, זו מסורת איתנה וקבועה באורט רבין לערוך טקס גיבורים במהלכו מקבלים התלמידים תעודת גיבור.

טקסי גבורה  נערכו  בחטיבת הביניים, בהם בא לידי ביטוי שיא בעשייה החברתית ערכית. בטקס  קבלו תעודות גבורה והוקרה תלמידים שנבחרו בידי חבריהם. גיבורי השכבה שבלטו בפעולותיהם למען חבריה בתחום הערכי חברתי תלמידים שהוכיחו כי גבורה הינה נתינה ואכפתיות ,עזרה הדדית וקבלת האחר והשונה.

מועצת גן יבנה

בשכבה ז  הוזמנו תלמידי "מעיין שרה" בית ספר לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים  לטקס בו הוענקו להם תעודת גיבור. תלמידי השכבה קבלו את האורחים בשער בית הספר במחיאות כפיים ובשירי חנוכה. את הטקס קיימו יחדו באודיטוריום ומהלכו הדליקו  את נרות הערכים הטובים שנלמדים בבית הספר יחד עם מסירת תעודת גיבור חברתי לתלמידים הראויים לכך.

יוזמות הביקור  כמדי שנה ,הגברת מלי דהן יחד  עם רכזת השכבה הגברת סופי ממן בשיתוף הנהגת ההורים וה d.j.רן אסולין  .

נשאה נאום מנהלת החטיבה הגברת קלימי נחמיאס: " מדי שנה לקראת החנוכה אנו בוחרים את האורות המאירים תלמידים שיודעים לתת כתף ,שנלחמים עבור הצדק והשוויון במלה טובה ובעזרה לזולת . החנוכייה האנושית שלנו מפיצה אור ומחממת את הלב לכל נר גוון משלו וכולם יחד מאירים מתוך כבוד תקווה ודוגמא למנהיגות ערכית".

כשהתחלנו בפרויקט לא האמנו שנצליח מדי שנה לעמוד בהבאתם של תלמידי מעיין שרה לבית ספר אורט רבין אנשים רבים וטובים ביישוב נרתמו ותרמו בנדיבות לב לתלמידים".

בשכבה ז עמד הטקס בנושא  מנהיגות אישית ושיח ערכי. מנהיגות המתבטאת באחריות אישית, עזרה הדדית , נתינה, פרגון, וכל זאת בצניעות ובענווה. אתמול שכבה ז' זכתה להרצאה מעוררת השראה מפי קרין משביץ ,חוקרת ופסיכולוגית שנולדה עם לקות ראיה.

בהרצאה שיתפה קרין בסיפור חייה המרגש, בקשיים שחוותה ובנחישות להגיע למטרה ולהיות כמו כולם.

ההרצאה היתה בשיתוף התלמידים ובפעילות מרגשת שיצרה קרין עבורם וכל תלמיד שיתף את הקושי האישי שלו באמצעות סריקת ברקוד שיתופי.

בשכבה ט' התקיימו פעילויות בנושא הגבורה בכיתות ובמהלכן  נבחרו מספר תלמידים אשר גילו גבורה בהתגברות על קשייהם.

בשבוע זה הוזמנו שתי הרצאות מרתקות בנושא הגבורה.

הראשונה הרצאה עם הגב' סיגל אפריאט אשר דיברה על חייה באירן , על גבורת אימה כהורה יחיד  אשר באישון לילה החליטה לקום ולהציל את משפחתה מהקשיים והאיסורים אשר הוטלו על ידי השלטון האירני , וכן תהליך ההתאקלמות בארץ שלווה בקשיים.

לדבריה : נקודת ההתחלה היתה קשה ביותר. 
"איבוד הרכוש וקשיי ההתאקלמות , תרבותית, שפתית, חברתית, כלכלית וכו. אבל אני לא נתתי לזה לעצור אותי. בחרתי להצליח, בחרתי לא להישאר במקום של קורבן כעולה חדשה.  "

הרצאה מעניינת ומלאת השראה התלמידים היו מרותקים.

השכבה ארחה את אורי ששון  ג'ודוקא עבר ישראלי, זוכה מדליית ארד מאולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016 בקטגוריית המשקל של מעל 100 ק"ג ומדליית ארד מאולימפיאדת טוקיו 2020 בקטגוריית הנבחרות המעורבות. פעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה .

את הטקסים יצרו תלמידי הנהגות השכבה עם הצוותים החינוכים, שגילו אחריות ויצרו את הטקס, כתבו אותו, הכינו מצגות והפעילו תלמידים נוספים שייקחו חלק בפעילות.

התלמידים הודו לרכזות השכבות : סופי ממן וצביה כהן על שיתוף הפעולה.

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר  דלית כהן, אמרה בטקס "אנו גאים לארח את תלמידי ממעין שרה, אתם מפיצים לנו אור גדול בבית הספר ואני מבקשת להודות לכל העושים במלאכה לראש המועצה על התמיכה המתמדת לגברת מלי דהן על היוזמה והמסירות לפרויקט לכל הצוותים החינוכיים שעשו רבות להצלחת  הטקסים. אני גאה מאוד בעשייה החברתית ערכית  עשייה שנובעת מתוך חזקות ואמונה שכל אחד יכול לתרום לזולתו ולהאיר את דרכו. אנו מעודדים את תלמידנו  לגילויי מנהיגות חברתית הכוללת עשייה חברתית  ערכית ,ברוח חזון בית הספר, התלמידים מגלים איש אצל רעהו נקודות אור תכונות שמקרינות על הכיתה ובית הספר כולו, אני מברכת את רכזות השכבה: סופי ממן וצביה כהן על הובלה עכרכית של השכבות, את הנהגות התלמידים על גילוי אחריות אכפתיות ואהבת האדם  , ביחס לאחר ,לשונה ולחלש .חברה נמדדת בעוצמתה ביחס לאחר ולחלש ואני גאה בעשייה הערכית שנעשתה כאן."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה