יוגב יעקובי מאורט על שם יצחק רבין גן יבנה זכה במקום השלישי באולימפיאדת הביוטכנולוגיה

$(function(){setImageBanner('737224ab-efa4-4b8d-b334-596488c30650','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

כמדי שנה, גם השנה התקיימה האולימפיאדה הארצית בביוטכנולוגיה בחסות הטכניון. מדובר בתחרות רב שלבית אשר בסופה חמישה התלמידים המצטיינים מכל המדינה נבחרים להבחן מול מרצים בטכניון ולהציג את עבודתם בפני קהל. יוגב יעקבי, תלמיד מוכשר ובעל מוטיבציה גבוהה מאורט רבין, עמל במשך שנה על הפרויקט בהנחיית רכזת המגמה הגב' ליטל פלד רוזנטל, הצליח בכל המבחנים עד לגמר שם זכה במקום השלישי והמכובד שגם מזכה אותו במלגה ללימודים אקדמאיים.

המחקר שביצע יוגב במסגרת לימודיו במגמת ביוטכנולוגיה, הוא על פעילות מוטנט בחלבון אלפא אנטי טריפסין. חלבון שיש לו משמעות בהורדת סימני דלקת, בבית הספר מקווים שבהמשך יוכל המחקר להתקדם ולהוביל לטיפול תרופתי בשלל מחלות.

מועצת גן יבנה

גב' ליטל פלד, רכזת מגמת הביוטכנולוגיה, מספרת: "יוגב גילה כישורים אקדמאיים מרשימים שסייעו לו לזכות במקום הכה מכובד. מדובר בתלמיד שקדן שאף השתתף בתוכנית אודיסאה של בן גוריון".

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "כל הכבוד ליוגב על ההישג  המרשים!! מגמת הביוטכנולוגיה,מקנה ערכים  ומיומנויות המכשירים את תלמידנו להתמודדד עם אתגרים בתחום המחקר המדעי של המאה העשרים ואחת , כל אלו נעשים תוך שימת דגש על פיתוח מנהיגות  והעצמה אישית  ,בשילוב ערכי מצוינות, אחריות,יצירתיות ויושרה , כערכים שעל בסיסם יצמח ויגדל המדען של העתיד, החוקר, המפתח, היזם והמוביל המדעי והחברתי בישראל. אני מברכת את יוגב על הזכייה במקום המכובד ומודה לגב'  ליטל פלד רוזנפלד על הובלת המגמה במסירות ובמקצועיות רבה".

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה