יוזמה חינוכית מרגשת באורט ע"ש יצחק רבין "אתה לא לבד"

$(function(){setImageBanner('1e3adc8b-de73-4dd5-9a5a-54f9b1e66542','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי כיתת המנהיגות בשכבה ז' יזמו את מיזם "אתה לא לבד" כחלק מתהליך של עשייה בתחום של ייחודיות בית הספר "ממנהיגות אישית למעורבות חברתית", כיתת המנהיגות יוזמת מפעלים של חיבור לקהילה ותרומה לסביבה.

המיזם שנבחר "אתה לא לבד" מטרתו  להרחיק תלמידים בגיל יסודי, מהמסכים ולהציע אלטרנטיביות של משחק בו  מתקיימות  מיומנויות חברתיות ,שכה חיוניות לבני הגיל הזה. התלמידים של רבין הזמינו   ילדים מבתי הספר היסודיים לצאת מהבית, להגיע לפארק, לשחק במשחקים אותם הפעילו  תלמידי הכיתה, לפעילות הראשונה הוזמנו תלמידים מבתי הספר יסודיים "בן – גוריון", "נופי מולדת", מכבים".

מועצת גן יבנה

היה זה מפגש מקסים ,בו התלמידים המארחים והתלמידים המתארחים שלבו כוחות במשחק משותף ובשיח חברי מרתק ,הם יזמו את המיזם בכדי לעודד תלמידים לא להישאר לבד, לצאת מהמסכים ומהבית ולחוות הנאה וכיף. הפעילות  הראשונה התתקיימה ביום ראשון 23/4 בפארק רונה רמון בשעה 17:00.

מועצת גן יבנה

מנהלת החט"ב קלימי נחמיאס: "כל יוזמה שמתהווה קורמת עוד וגידים, בהלימה למיומנויות בית הספר ולערכיו. בדרך זו אנו מזמנים כר עשייה פורה לתלמידים להטמיע ערכים ולדבר אותם. אין ספק שגם תלמידנו יצאו מחוזקים ונהנו מהפעילות."

מנהלת בית הספר דלית כהן: "כל הכבוד לכיתת המנהיגות ולמחנכת נגה אריאל , על המיזם המבריק של הכיתה, זהו מיזם חברתי שנועד לענות על צורך של בני נוער למציאת מסגרות חברתיות ,בהם יוכלו לפתח מיומנויות חברתיות ,שכה  חסרות לבני הדור. יישר כוח על היוזמה היצירתית שיש בה תועלת חינוכית ולימודית כאחד."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה