יום האחדות בסימן "את אחי אנוכי מבקש" התקיים באורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה

$(function(){setImageBanner('70bb4fdb-e10b-4f61-a259-ce7aa52f45cc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"יום האחדות" מצוין במערכת החינוך כחלק ממהלך חינוכי שנועד לטפח את האחדות ואת הסולידריות בחברה הישראלית, הן בפעילות ייחודית במהלך היום, והן בפעילות חינוכית מתמשכת במהלך השנה. יום האחדות נולד מתוך הרצון לשמר ולבסס את תחושת האחדות הגדולה ששררה בחברה, הישראלית לאחר חטיפת הנערים ומבצע "צוק איתן".

מועצת גן יבנה

אירועי קיץ 2014 הדגישו את הצורך בקירוב לבבות ובחיבור בין אוכלוסיות, מגזרים וקבוצות שונות, לצד מתן מענה חינוכי, לביטויי גזענות ואלימות של מעטים כלפי מגזרים שונים בחברה הישראלית.

השנה יעמוד יום האחדות בסימן "את אחי אנוכי מבקש"(בראשית לז טז) נחזק את היסודות המשותפים עליהם מושתתת החברה הישראלית. כי אנשים אחים אנחנו. באורט רבין בחרו לציין את יום האחדות שחל ב23.5.23 בפתיחת היום בשיעור בו למדו התלמידים מושגי יסוד שקשורים ברפורמה המשפטית ובהמשך מעגלי שיח שבהם דנו התלמידים במשפטים הנוגעים למרקם החיים המשותפים של כולנו כעם היה זה יום פורה בו הדי השיח תרמו לתחושת האחדות והשיתוף.

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר, דלית כהן: "לא זה מכבר ציינו את יום העצמאות יום שמאחד את כולנו באהבת הארץ ובשמירתה. "כולנו מייחלים לחברת מופת ברוח חזון נביאי ישראל ומכוח זה כולנו נושאים באחריות לאופיו, לערכיו ולעתידו של הבית שלנו." מילים אלה של מרים פרץ מהוות מצפן שמתווה את הדרך להמשך צמיחתנו והתפתחותנו בארץ הזו – יחד, מתוך תחושת אחריות משותפת לעתיד המדינה. מתוך הבנה שאף עלפי שדעותינו שונות, שיש לנו חלומות שונים ואמונות שונות – אין לנו מקום אחר, זה הבית של כולנו. יחד נמשיך לצמוח ולהתפתח, יחד נעמוד מול אתגרים ומשוכות."

מנהלת חטיבת הביניים, קלימי נחמיאס: "יום האחדות היא הדרך שלנו לומר לתלמידנו שאין לנו ארץ אחרת שכולנו בני עם אחד וגורלנו אחד הוא. אנו מאמינים בהדברות בשיח כמכשיר לצמצום פערים להכרת האחר ולקבלת האחר. למען עתידנו המשותף ותפיסת אחריותנו המשותפת לגורלה של המדינה האהובה שלנו."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה