יום השואה הבינלאומי צוין בבית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('2fbf1cbf-37ea-4afc-9af0-4c7509f7c176','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

השבוע, צוין ברחבי העולם יום השואה הבינלאומי במסגרתו הגיעו עשרות מנהיגים מהעולם לבית הנשיא לרגל ציון 75 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ. בבית הספר אורט רבין בגן יבנה הדגימו חברי המשלחת לפולין שחזרו ממסעם בחודש ספטמבר האחרון מנהיגות אישית וציינו את היום החשוב בהעברת חוויות המסע שלהם לשכבת י'.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

רכז שכבת י"ב ומנהל המשלחת לפולין בשנה זו, ליאור גדסי, יחד עם רכזת מעורבות חברתית, נילי עזרן, חברו לרכזת שכבת כיתות י', מירב שושנה, והחלו בתכנית שנועד להנחיל את סיורי המסע לתלמידי השכבות הצעירות יותר, היום כולו הוקדש לאנטישמיות בעידן המודרני.

תלמידי שכבת י"ב קישרו את חוויותיהם מהמסע הערכי והמשמעותי  שעברו, לתפקידם בדור העתיד כמנהיגים המשנים מציאות. כך, שתיאור החוויות הפכו למעצימות עוד יותר. תלמידי שיכבה י' התעניינו וביקשו לרדת לפרטי פרטים של חוויית המסע.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "זו מסורת רבת שנים שתלמידי שכבה י"ב ששבו ממסע פולין חולקים את חוויותיהם עם תלמידי שכבה י'. אני חשה גאווה גדולה בדרך שבה בחרו תלמידי שכבה י"ב שהשתתפו במסע ,להנחלת לקחי השואה בדרך של שיתוף  בחוויות המסע , היו אלו תובנות ותחושות לא פשוטות של משתתפי המסע.  אני חשה כי העיסוק בשואה בלקחיה במפגש עם המקומות האנשים, עם הסיפורים המשפחתיים אנו בונים חומה נוספת נגד גל השנאה והאנטישמיות שעדיין מרימה  את ראשה המכוער ,כפי שראינו באירועים האחרונים באירופה. אני משבחת את פועלם של תלמידנו וכל אנשיו הצוות שעשו במלאכה החשובה  הזו, העומדת בהלימה לחזון בית הספר ולייחודיות  שלו כבית ספר מוביל ומנחה מנהיגות אישית וחברתית. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה