יום ספורט מקפיץ במיוחד התקיים בחטיבת הביניים ע"ש אורט רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('090b2d1b-81df-4062-9fe6-1efc78f4c31d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה, מקדם ומטפח את תחומי הבריאות והחינוך הגופני. קבוצות הספורט השונות אף מהוות חלק מקבוצות המנהיגות הפועלות בבית הספר. לאחרונה, התקיים בבית הספר יום ספורט לתלמידי חטיבת הביניים בשיתוף מועצת גן יבנה ובהובלת מחזיק תיק הספורט אילן רביבו לצד מנהלת מחלקת הספורט מיכל שולמן והצוות החינוכי.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

היה זה יום מאתגר, חוויתי, מגבש ומהנה שבמהלכו פעלו תחנות פעילות שונות כגון - מסלול מרוצים קרטינג, גולאסו, סלאם דאנק, אן בי איי, וואן ווינר, מסלול קומנדו ועוד.

התלמידים היו נלהבים וגילו רוח תחרותית כאשר התחרו בתחנות השונות ,היה זה יום מגבש וערכי לחטיבת הביניים בניצוחו של צוות ספורט.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "הנהלת בית הספר מקדמת ומעודדת עשייה ומאפשרת לצוות המורים לצוות המורים לחינוך גופני ליישם כל רעיון ויוזמה. אנו כבית ספר המקדם בריאות רואים בקידום ענף הספורט חלק חשוב, מבריאות תלמידנו כמאמר המשפט: "נפש בריאה בגוף בריא". אנו מאמינים כי שילוב של הנאה וספורט ,יתרמו לקידום ערכים של שיתוף ,אחריות ונתינה המובילים את תלמדנו להישגים והצלחה. אני מודה לכל צוות ספורט על הובלת הספורט בבית הספר כחלק מהתכנית הפדגוגית הבית ספרית".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה