יום עיון לקידום הביטחון הקהילתי בגן יבנה נערך הבוקר במועצה המקומית גן יבנה

$(function(){setImageBanner('7e8079a9-f837-4d46-bf90-2bf4a7d8c412','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הבוקר, (יום ראשון 11/7/2021)נערך יום עיון חשוב בשיתוף הרשות הממשלתית למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול בהובלתם של עמוס שי והיחידה לקידום ובטחון קהילתי בהובלת ציפי שילוח.

היום, ראשון (11.7) התקיים יום עיון חשוב ביותר בשיתוף של המועצה המקומית גן יבנה יחד עם הרשות הממשלתית למאבק באלימות בסמים ובאלכוהול בהובלת עמוס ישי והיחידה לקידום וביטחון קהילתי בהובלתה של ציפי שילוח.

יום העיון כלל הרצאות והדרכה של מיטב המרצים של הרשות למאבק בסמים ואלכוהול על נושא הסמים והאלכוהול בארץ, כיצד בני הנוער מגיעים לשימוש בסמים ואלכוהול, ההשפעות, סיפורים מרכזיים ודרכים למניעה. כך, בין היתר, סוזן בן עזרא מנהלת תחום טיפול ושיקום הרצתה על סוגי סמים, השפעות וטיפול, ציפי שילוח הציגה את המצב בגן יבנה, אורית שפירו מנהלת תחום בכירה בסמים ואלכוהול הרצתה על המפגש של בני הנוער והמתבגרים עם סמים ואלכוהול, ליסיה רשף העבירה סדנה, מנכ"ל המועצה הציג את התכניות לעתיד בתחום ועמוס ישי מנהל מחוז דרום ברשות לביטחון קהילתי סיכם את היום.

בתמונה :ראש המועצה דרור אהרון 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

היחידה לביטחון קהילתי בגן יבנה הוקמה בכדי למנוע התנהגויות בסיכון, לסייע לחיזוק תחושת הביטחון האישי והיא פועלת יחד עם מחלקת החינוך, הנוער ומשטרת ישראל כדי לסייע בצמצום ההשתתפות של בני הנוער ביישוב בפעילויות מסוכנות כולל שימוש בחומרים מסוכנים.

ראש המועצה, דרור אהרון הודה לכל מי שלקח חלק ביום העיון החשוב, ובין היתר חברת המועצה ומחזיקת תיק הנוער רוחמה עזר, מנכ"ל המועצה אילן סויסה, מנהלת מחלקת החינוך איילת טייטלבוים, מנהלות בתי הספר ביישוב, מנהלת מחלקת הנוער ענת אסא, מנהל מתנס גן יבנה רפי אברג'יל, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים ימית עופרי, הקב"סית שלנו רעות רפ קלמן, השוטר הקהילתי בצלאל בסל ונציגי סיירת ההורים העירונית.

ראש המועצה, דרור אהרון הוסיף כי: "בימים בהם הילדים שלנו חשופים לדיסאינפורמציה עצומה בנושא סמים כגון קנאביס, גז קצפות וכו' מוטלת עלינו אחריות לסייע להם בקבלת המידע, לתווך עבורם את המידע ולדבר איתם על הנושא תוך הצגת הסכנות הטמונות בכך. תודה רבה לרוחמה, איילת, ציפי ועמוס ישי על ארגון מופתי ועל קידום העשייה בתחום למען בני הדור הצעיר".

 

בתמונה: הרצאה במסגרת יום עיון לקידום הביטחון הקהילתי ביישוב 

פייסבוק דרור אהרון

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה