יום קמפוס נערך בחטיבה העליונה באורט ע"ש יצחק רבין בהשתתפות ההורים

$(function(){setImageBanner('299e8d81-0ca0-4b45-95fe-0f24c77e9db9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שישי האחרון, סיום המחצית הראשונה של שנת הלימודים, התקיים יום קמפוס בבית הספר אורט על שם יצחק רבין. יום הקמפוס הוא יום שבמהלכו ההורים מנחים ומרצים בתחומי הדעת השונים הקרובים לליבם ומעשירים את עולמם של תלמידנו במגוון נושאים וחוויות הקרובים לליבם.

היום התייחד בפעילות של שיח דיאלוגי פורה ומרתק, במגוון תחומים: חילוץ והצלה, כישורי חיים, איש הברזל, עולם הפרסום, הגשמת  חלומות, משטרה וקהילה, פסקת ההתגברות, רכב אוטונומי, ניהול וארגון זמן ועוד.

מועצת גן יבנה

מנהלת החטיבה העליונה, הגברת בל חסידים, בשיתוף יו"ר וועד הורים והיור"ים השכבתיים, יזמו, תכננו וביצעו יום מיוחד בעל נופך שונה, מרענן ומקורי, "ההורים העבירו סדנאות מעוררות השראה וחשפו את התלמידים  לעולמם אישי לחוזקותיהם ולתחום עיסוקם".

הורים רבים נרתמו להנחות את הכיתות וקבלו תגובות אוהדות מאוד, תלמידים רבים שבחו את תכנית היום ובקשו עוד פעילויות מפרות כאלו. מנהלת החט"ע חילקה לכלל ההורים תעודות תודה והוסיפה שפעילות משותפת של הורים ומורים גם יחד מבטאת את הקשר ההדוק שבין הקהילה לבי"ס ואין ספק שפעילות מסוג זה רק מקדמת שיח בונה ואוירה נעימה בין תלמידים ,הורים והמורים.

מועצת גן יבנה

מנהלת בית הספר, הגברת  דלית כהן: "היוזמה הברוכה  והמשותפת של מנהלת חטיבת העליונה  הגברת  בל חסידים בשיתוף  הנהגת ההורים ,  להפיק  יום כזה אינו דבר של מה בכך, הצוות השקיע רבות בגיוס המתנדבים ובתיאומים השונים. היה לנו חשוב להעצים את הקשר הפורה בין בית הספר וההורים. התלמידים דווחו שהדיונים היו מרתקים ואקטואליים .היום נחל הצלחה מרובה והותיר טעם של עוד ורצון לקיום ימים ערכיים ומרתקים כאלו בעתיד. אני מבקשת לברך את ההורים המתנדבים ,שילוב כוחות של הורים ובית הספר מוביל להצמחת ילדנו לפסגות".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה