יום קמפוס נערך בחטיבה העליונה באורט ע"ש רבין בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('caddb1fe-ed56-485d-ad5a-8aa660785de6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שישי האחרון, התקיים יום קמפוס בבית הספר אורט ע"ש יצחק רבין. זהו יום המתקיים מידי שנה במסגרתו הורים רבים לתלמידים בבית הספר, מנחים ומרצים בתחומי דעת שונים.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

במהלך היום, התקיימו מעגלי שיח בנושאים שונים ומגוונים כגון: מנהיגות, העצמה אישית, שילוב נשים בצה"ל, קסטוריזיה( יצור חטיפים וכו), פינוי גוש קטיף, מערכת רשת סלולרית, ליצנות רפואית, מחשבה כלכלית, בריאות נפשית וקבלת השונה, בני נוער ופלילים, ניהול עבודת צוות, תוויות סימון במזון, משטרה ועוד.

 

מנהלת החטיבה העליונה, בל חסידים, יחד עם צוות הנהלת חטיבת הביניים, יזמו, תכננו  ובצעו בצורה מעולה את היום המיוחד שכלל נופך שונה, מרענן ומקורי. "היה חשוב לנו להקדיש את היום לנושאים אקטואליים שמעסיקים את החברה הישראלית בשנת השבעים  ושתיים למדינה. חשוב לנו לעודד את תלמידנו למעורבות חברתית ולאזרחות פעילה" נמסר מצוות בית הספר. עוד נמסר כי הורים רבים נרתמו להנחות את מעגלי השיח וקיבלו תגובות אוהדות מאוד, תלמידים רבים שבחו את תכנית היום ובקשו עוד פעילויות מעין אלה.

 

מנהלת חטיבת הביניים חילקה לכל ההורים המשתתפים תעודות הוקרה על השתתפותם והוסיפה שפעילות משותפת של הורים ומורים גם יחד מבטאת את הקשר ההדוק שבין הקהילה לבית הספר ואין ספק שפעילות מסוג זה רק מקדמת שיח בונה ואוירה נעימה בין תלמידים ,הורים והמורים.

 

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "היוזמה הברוכה  והמשותפת של מנהלת חטיבת העליונה  הגברת  בל חסידים בשיתוף  הנהגת ההורים ,  להפיק  יום כזה אינו דבר של מה בכך, הצוות השקיע רבות בגיוס המתנדבים ובתיאומים השונים. היה לנו חשוב להעצים את הקשר הפורה בין בית הספר וההורים. התלמידים דווחו שהדיונים היו מרתקים ואקטואליים .היום נחל הצלחה מרובה והותיר טעם של עוד ורצון לקיום ימים ערכיים ומרתקים כאלו בעתיד. אני מבקשת לברך את ההורים המתנדבים ,שילוב כוחות של הורים ובית הספר מוביל להצמחת ילדנו לפסגות".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה