יום של תגליות לשכבת כיתות ז באורט על שם יצחק רבין גן יבנה

$(function(){setImageBanner('1d9460b6-f2bc-45f1-8452-fec235fc0f85','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יום של תגליות לשכבת כיתות ז באורט על שם יצחק רבין. השבוע התקיימה פעילות "תגלית" של של"ח בשכבה ז', בהובלת אלון גורן וישראל דוד ומש"צים משכבה ט'.

מועצת גן יבנה

במפגש הופעלו תלמידי שכבה ז' על ידי המשצ"ים בשלושה מעגלים שהם מייצגים את שלושת מושגי יסוד המקצוע של"ח : שדה ,לאום ,חברה. המעגלים היו חווייתיים כל מעגל עסק בערך שנגזר ממושגי היסוד. 

שדה - גילוי והתמצאות במרחב הפיזי של ארץ ישראל על ידי מפת ישראל ודיון בשאלות מאתגרות של ידע.

לאום - בקיאות במושגי סמלי המדינה שבדרך חידון ידיעת הארץ בנושא הלאום.

חברה - משימות חברתיות של שיתוף שירה ו"מורלים" יחד בלב אחד.

 לסיום צפו בסרט שסיכם את והציג את תכני תחום הדעת של"ח וידיעת הארץ כולל, בליווי שירים הכרת ואהבת הארץ ארץ מולדת. שכבה ז' קיבלה טעימה מההוויה של מקצוע של"ח ואהבת הארץ.

מנהלת בית הספר דלית כהן:

"צוות השל"ח בבית ספרנו אחראי להובלת מכלול התהליכים חינוכיים-ערכיים להכרת הארץ, לאהבת המולדת ולחיזוק הזהות היהודית-ציונית.

ההתנסות החווייתית עומדת במוקד התהליכים החינוכיים-ערכיים המתרחשים  בכיתה ובשדה, ומטרתה תוך טיפח אחריות אזרחית, מוסרית ודמוקרטית, מימוש עצמי, מעורבות חברתית ומחויבות לארץ ולמדינת ישראל.

אני מברכת את מורי השל"ח אלון גורן וישראל דוד בהובלת הפעילות הערכית".

התמונות באלבום המצורף, באדיבות מועצת גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה