יריד נתינה למען חיילי צה"ל נערך בבית הספר מכבים גן יבנה

$(function(){setImageBanner('84a5dfc7-9ef7-4081-8dba-6d1488f78ad3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

"בכל שנה לקראת יום המעשים הטובים, תלמידי בית הספר בשיתוף מועצת התלמידים מחליטים על פרויקט נתינה לאוכלוסיה מסוימת. השנה ביקשו התלמידים לתרום לחיילי צה"ל הגיבורים שמגנים עלינו ובוודאי זקוקים לסיוע בצל המלחמה" מספרת מנהלת בית הספר מירב הוד

לקראת יום המעשים הטובים, תלמידי בית הספר בשיתוף מועצת התלמידים החליטו על קיום יריד נתינה למען חיילי צה"ל.

מירב הוד מנהלת ביה"ס מכבים: "דרך חמ"ל המבשלות של גן יבנה, נודע לנו שמזה זמן מה, אין מספיק תרומות וישנם חיילים שניזונים כל השבוע אך ורק ממנות קרב. מיד הרמנו את הכפפה וגייסנו את הורי בית הספר ליום של מכירה."

בי"ס מכבים

"אספנו בובות, משחקים וספרים יד שנייה במצב מצוין, לימונים ותפוזים שמהם סחטנו מיצים, ושלל דוכני מזון. כמו כן, קיבלנו תרומה מכובדת של חלות, לחמים ומאפים ממאפיית "בוטיק הפיתה" שבאשדוד. כל המוצרים, המאכלים ומכונות המזון נתרמו ליריד על ידי הורי בית הספר שגם סייעו רבות בהפעלת היריד" היא מוסיפה בהתרגשות.

בי"ס מכבים

"תלמידי מועצת התלמידים בשיתוף הצוות וההורים התנסו בחוויית מכירה, ושאר תלמידי בית הספר- אפילו הצעירים ביותר התנסו בחוויית קניה, נרשמה התלהבות רבה וכל ילד סיים את היום עם שלל." סיפרה וכן כי "במהלך היריד, הגיעו חיילי צה"ל שאליהם מיועדת התרומה להודות לנו, ואפילו הם לא האמינו לגודל היריד ולהירתמות הרבה. סך הכל נאספו ביריד 12,500 ש"ח לטובת החיילים!"

מירב מדגישה כי: "המצרכים שאיתם יבשלו חמ"ל המבשלות, ירכשו בעסקים שנפגעו כלכלית במהלך הלחימה, וכך נוכל לסייע עוד קצת. שרשרת אנושית של מעשים טובים וערבות הדדית! שנזכה תמיד להיות בצד הנותן."

ולא שוכחת להודות: "תודה לשגית אלברג Sagit Elberg  רכזת חינוך חברתי של בית הספר על התכנון, החשיבה והארגון של היום המקסים הזה. באהבה גדולה- מצוות, הורי ותלמידי בית ספר "מכבים".

התמונות באלבום המצורף באדיבות בי"ס מכבים גן יבנה

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה