יריד ראש חודש נערך בבית הספר "בן גוריון" בגן יבנה בסימן אחדות וייחודיות

$(function(){setImageBanner('df9f9482-f43d-4afd-aedd-0bb5c6a3cd2c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר, התקיים בבית הספר ערב שיא קהילתי: יר"ח בג"ן (יריד ראש חודש בבן גוריון) שנערך בסימן אחדות וייחודיות בחברה הישראלית. הערב מהווה סיכום של תהליך הלמידה והחקר אותו עברו התלמידים בשכבות הלימוד השונות.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

שכבת כיתות א' ביצעה תהליך למידה וחקר אודות אתרים בארץ וייחודם, שכבת ב' חקרה את סמלי המדינה, שכבת ג' חקרה המצאות ישראליות, שכבת ד' חקרה את הרב תרבותיות בחברה הישראלית, שכבת ה' חקרה את סיפורי העלייה ארצה ושכבת ו' חקרה סטריאוטיפים ודעות קדומות.

תוצרי התלמידים, העבודות והדגמים הוצגו לראווה בפני ההורים, האורחים מהקהילה והתלמידים במרחבי הכיתות. בערב השיא, קיבלו את פני המוזמנים תלמידים, אשר ניצבו כפסלים אנושיים וייצגו תמונות ישראליות בעלות ערכי אחדות וייחודיות כגון: קבלת האחר, נתינה, שוויון ועוד. בהמשך, התקיים מופע מרהיב של תלמידים בבימויה של הילה אבידר, המורה לדרמה.

המופע עסק ברב תרבותיות בחברה הישראלית, במאחד בחברה ובחשיבות של השמירה על הייחודיות של הגוונים השונים בחברה. את המופע חתם קליפ עם ריקוד לשיר "שבט אחים ואחיות". בסיום המופע, הופנו ההורים למרחבי ביה"ס לצפייה בתוצרי החקר של התלמידים ולפעילויות שונות שנערכו בכיתות והלמו את תכני הלימוד שקדמו לערב זה.

 

הפעילויות כללו יצירה, משחקי KAHOOT ובינגו, הרצאות על קליטת העולים החדשים בארץ מפי טניה אסתרין, מורה מצוות ביה"ס ושמואל רותם סבא של אופיר לסקו מכתה ה'2. בנוסף, עסקו התלמידים וההורים בהמצאות ישראליות, יצרו חללית כמחווה לחללית "בראשית" ושמעו הרצאה על מוביליי מפי טל נעים, דוד של איה נעים מכתה ג'2. ערב זה הוכתר בהצלחה רבה תודות להובלתה של מירי כהן, רכזת תרבות יהודית- ישראלית ולשיתוף פעולה מיטבי של הצוות החינוכי של ביה"ס, אנשי המנהלה ותומכות ההוראה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה