כבוד! סרן אבי יפרח מגן יבנה הוא מצטיין ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם בצה"ל

$(function(){setImageBanner('b6dbbdeb-08ba-48ee-95b9-2144d998ea7a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

לרגל יום העצמאות, נבחר סרן אבי יפרח מגן יבנה, למצטיין ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם בצה"ל. סרן אבי יפרח, נשוי ואבל לילד משרת כקצין מטה "חרב" במנהלת החרדים הצבאית. במסגרת תפקידו הוא אחראי על תחום הגיוס של מלשב"ים מהאוכלוסייה החרדית (שאינם לומדים בישיבה) למסלול "חרב". "אני מאמין שאדם צריך להגשים את היעדים שלו בצורה הטובה ביותר וזה מה שאני משתדל לעשות" אומר סרן יפרח.

מסלול זה הנו מסלול שירות בצה"ל המיועד עבור חרדים צעירים ורווקים, במסגרת המסלול ישנם תפקידי לוחמה ותומכי לחימה ביחידות השונות באופן המותאם לקיום אורח חיים חרדי בשילוב עם השירות הצבאי. 

אבי נולד בצפת בבית חרדי, בנעוריו למד במוסדות חינוך חרדיים ובישיבות שונות. אף על פי שאהב את הלימודים בישיבה, אבי ידע שהוא לא מעוניין להמשיך כאברך ותכנן כיצד להמשיך את חייו. אבי בדק מספר אופציות ודרך חברים נחשף לגדוד "נצח יהודה" גדוד חרדי בחטיבת כפיר. לאחר התיייעצות עם מכריו, הוא הגיע להחלטה כי הוא מעוניין להתגייס ולשרת בצה"ל כלוחם ובכך להגשים חלום ולתרום את חלקו בשמירה על בטחון העם. לצד הנחישות שגילה, גיוסו היה מלווה בחששות רבים מכיוןן שהוא חש כי מסלול הגיוס לגדוד החרדי אינו מן מסלול החייים האופייני של בחור חרדי, אך החששות פגו כאשר הגיע לגדוד ופגש בחיילים חרדים נוספים המקיימים תורה ומצוות לצד היותם לוחמים בצה"ל. 

מנער חרדי עם חששות מהדרך בה בחר, החליט אבי לצאת לקצונה ושירת כמפקד מחלקת צלפים בגדוד וביצע בהמשך מספר תפקידי קצונה ושימש כמפקד על לוחמים. סגירת המעגל לא איחרה לבוא והוא נכנס לתפקידו הנוכחי בו הוא מסייע לנערים חרדים הנמצאים בצומת דרכים זהה.

אבי מספר על תפקידו:"במסגרת התפקיד אני זוכה ללוות נערים חרדיים שלא ממשיכים את לימודיהם בישיבה ובאמצעות מסלולי שירות החרדים בצה"ל, אני מעניק להם הזדמנות להתפתח ברמה האישית ולרכוש כלים מקצועיים להצלחה בחיים עם תכנית לימודים ייחודית תוך כדי שמירה על אורח חיים חרדי עם לימוד תורה, סביבת עבודה מגדרית, כשרות מהדרין  ועוד. אני חושב שזו שליחות עצומה אני רואה אנשים רבים שפורחים בחייהם לאחר השירות הצבאי האיכותי במסלולים האלו. 

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

אנו פועלים בכדי להנגיש את המידע הרלוונטי בצורה הטובה ביותר, אנו עורכים ימי חשיפה והכנה לקראת שירות קרבי, שומרים על קשר הדוק עם קידומי נוער ומקיימים מגוון רחב של פעילויות שונות על מנת לסייע ככל שניתן."

על פועלו של סרן אבי יפרח הוא נבחר להיות מצטיין רח"ט תומכ"א לרגל יום העצמאות. המסר של אבי למצוינות הוא :"אני מאמין שאדם צריך להגשים את היעדים שלו בצורה הטובה ביותר וזה מה שאני משתדל לעשות, בין אם זה בתפקיד או בחיים האישיים. לדוגמא, התחלתי את השירות הצבאי ללא רקע השכלתי לפני כן, וכיום אני לומד לתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים תוך התמחות בשמאות מקרקעין בקמפוס החרדי בגן יבנה. זו היתה תוצאה של עבודה קשה, וזה מה שאני תמיד אומר למתגייסים החרדים, לקראת הכניסה לשירות הצבאי, שזוהי ההזדמנות שלהם לעשות את התפקיד בצורה הטובה ביותר ולקחת את העתיד בידיים".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה