כיצד ציינו באורט ע"ש יצחק רבין גן יבנה את פתיחת שנת בני ובנות מצווה?

$(function(){setImageBanner('cc3b8660-60cf-44c1-aa31-eb89ca2c8d27','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שישי האחרון התכנסו במתנ"ס גן יבנה בני ובנות המצווה משכבת כיתות ז' בבית הספר אורט על שם יצחק רבין יחד עם הוריהם וצוותי החינוך לבוקר פתיחת שנת בני ובנות מצווה. לפרטים נוספים היכנסו>>>

ביום שישי האחרון התכנסו במתנ"ס גן יבנה בני ובנות המצווה משכבת כיתות ז' בבית הספר אורט על שם יצחק רבין יחד עם הוריהם וצוותי החינוך לבוקר פתיחת שנת בני ובנות מצווה.

מועצת גן יבנה

האירוע נפתח בטקס שבו הקריאו תלמידי השכבה סיפורים משפחתיים מרגשים ולאחר מכן צפו בהצגה מרגשת בשם "אסונות וניסים" ובסופה התקיים דו שיח בין התלמידים לשחקנים.

מועצת גן יבנה

___________________________________________________

ההצגה  "אסונות וניסים"  עוסקת בקשר בין סב לנכדו, בעבודת שורשים והקשר לשואה. המחזה מספר במקביל על שני מסעות שונים.

האחד מסע פנימי של עמוס, ילד ישראלי לפני בר מצווה, האוגר בתוכו קושיות וכעסים.

השני מסע של הסבא, גם הוא ילד בר מצווה בזמן השואה, הבורח מפני אויב ומצליח לשרוד. אהבתו וסיפוריו של הסב הם המסייעים לעמוס להתחזק ולהתגבר.

___________________________________________________

מועצת גן יבנה

מנהלת חטיבת הביניים הגברת קלימי נחמיאס , הגב' דלית כהן מנהלת ביה"ס ורכזת השכבה סופי ממן  ברכו את התלמידים.

 מנהלת חט"ב התייחסה לעבודת השורשים  וציינה:

"אנו הצוות החינוכי של ביה"ס נלווה אתכם במשימה שאינה קלה כלל וכלל ונתווה בפניכם תכניות ודרכי פעולה ברוח חזון בית הספר וייחודיות בית הספר  - מ"מנהיגות אישית למעורבות חברתית", להורים נאחל כי תרוו נחת ותקצרו את פירות העשייה של ילדכם".

 מנהלת בית הספר  דלית כהן:

"היום  הזה הינו תחנה חשובה במסע אל התבגרותם של תלמידנו, ציון בר ובת מצווה מהווים מאורע חשוב בחיי הילדים ואחת התחנות המשמעותיות בגיבוש זהותם האישית.

מגיל שתיים עשרה לבנות ושלוש עשרה לבנים - הופכים הילדים לנערות ונערים בוגרים המקבלים על עצמם לקיים מצוות על פי המסורת היהודית ולהימנות על עדת הבוגרים האחראים למעשיהם.

בבית ספרנו אנו שוקדים על קיום תכנית בני ובנות מצווה ושיאו של התהליך הינו טקס בני המצווה בסוף השנה ועבודת השורשים שכותבים התלמידים. אנו מדגישים את היבט המנהיגות והתרומה לקהילה כערכים מובילים בתוכנית הלימודים של השכבה".

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה