כיתות ח' באורט ע"ש נעמי שמר גן יבנה קיימו גיחה לאנדרטת הנח"ל

$(function(){setImageBanner('6414be2d-94fc-4075-b2f0-2133f6297fe6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

תלמידי שכבת כיתות ח' באורט על שם נעמי שמר יצאו להרפתקה וקיימו גיחה בת יומיים לאנדרטת הנח"ל. כל התלמידים סיכמו פה אחד שהגיחה הינה אחת החוויות מהטובות שחוו והיו שמחים לעבור אותה שוב.

בתאריכים ה 22-23/11 תלמידי שכבה ח', הצוות החינוכי וכ- 50 תלמידים מקבוצת המש"צים של בית הספר יצאו לגיחה בת יומיים באנדרטת הנח"ל.

תלמידי השכבה עברו הכנה ע"י המורים לשל"ח, ברוך נוסבאום ויעל גושן, למדו לבצע קשירות, להקים אוהלים ולבנות מחנה.

מועצת גן יבנה

התלמידים התנסו בבישול שדה ובפעילויות קבוצתיות על מנת לצלוח את כל המשימות כולל חלוקת תפקידים כך שכמעט לכל תלמיד בכיתה היה תפקיד דבר שגרם לכולם להרגיש משמעותיים. ההכנות לווו בשירי מורל ובמסדרי להעלאת המורל הכיתתי והשכבתי.

בבוקר הגיחה, הילדים הגיעו בשעה 7:00 בהתרגשות וציפייה ויצאו אל עבר אנדרטת הנח"ל, שם החלו מיד בבניית המחנה הכיתתי, חיברו חצובות, בנו גדרות ואף חלקם בנו נדנדה.

בזמן בניית המחנה יצאו התלמידים בסבבים של כיתות להדרכה באנדרטת הנח"ל, שמעו את סיפורי היחידה ולבסוף סיירו בין מגירות הנופלים וכתבו מכתבים אישיים למשפחות הנופלים. הפעילות הייתה מאוד מרגשת וגרמה לתלמידים להזיל דמעות.

מועצת גן יבנה

לקראת אחר הצהרים סיימו הכיתות בבניית המחנה ועברו להקמת האוהלים, היה מאוד מרגש לצפות בערכים שהוטמעו, ערכים של שיתוף פעולה, אחריות ועבודת צוות שבאו לידיי ביטוי באופן מובהק לאורך הגיחה.

עם סיום הקמת  האוהלים עברו להכנת ארוחת ערב כיתתית גם כאן באו לידיי ביטוי ערכים של שיתוף פעולה, אחד למען כולם. לאחר סיום בישול ארוחת הערב ישבו כולם לארוחה משותפת וחגיגית.

 לאורך כל הגיחה המש"צים פעלו ללא הפסקה, עזרו, עודדו ואף היוו כתף תומכת לכולם.

ביום השני תלמידי השכבה עברו פעילות ODT מאתגרת ולאחר מכן בישלו ארוחת בוקר כיתתית - שקשוקה טעימה שחוסלה. כל התלמידים סיכמו פה אחד שהגיחה הינה אחת החוויות מהטובות שחוו והיו שמחים לעבור אותה שוב.

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה