כיתת המנהיגות בבית הספר אורט ע"ש רבין בגן יבנה במיזם קהילתי מעצים ומרגש

$(function(){setImageBanner('99bb01b1-bcb6-4fbd-b3bc-b3d4023c70d9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

אם עברתם בקניון פרנדלי ביום שישי האחרון, וודאי נתקלתם בדוכן מכירת העוגות של כיתת המנהיגות של כיתה י' 3 בבית הספר אורט ע"ש רבין. הכיתה כולה נרתמה לרעיון מכירת העוגות כשכל ההכנסות קודש למשפחות ביישוב אשר ידן אינן משגת לקראת חג החנוכה.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

החברה הישראלית ניצבת בפני אתגרים רבים לנוכח היותה משוסעת ומפולגת, מתוך כך עולה הצורך בהכשרתה של מנהיגות צעירה שיהיו בידיה הכלים להתמודדות עם אתגרים אלו.

רשת אורט ישראל ותנועת בינ"ה- התנועה ליהדות חברתית, חברו יחדיו לתוכנית ייחודית זו שמטרתה להיענות לאתגר. התוכנית מעניקה לתלמידים כלים להעצמה אישי, למנהיגות וליזמות. תהליך הלמידה ישלב בין למידה תאורטית של תחומי הדעת, התנסות, חקר, מפגש ופעילות התנדבותית.

התכנית כוללת מפגש שבועי של שעה אקדמית בהובלת מחנך הכיתה וימי שיא מגוונים. ימי השיא יכללו מפגשים עם אנשי שיח, סיורים מגוונים ומימוש והובלת ימי שיא בית ספריים. כיתת המנהיגות תיפגש עם בתי ספר האחרים ,במטרה להעמיק ההיכרות הרב תרבותית.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "כיתת המנהיגות הינה תוכנית של רשת אורט הפועלת בבית ספרנו בהצלחה רבה, זה מספר שנים .כבית ספר שדוגל  בערך המנהיגות " ממנהיגות אישית למעורבות חברתית".

הכיתה מיישמת הלכה למעשה לימוד ערכי  וחקר חברתי עם פעולות של התנדבות ועשייה למען הקהילה מחוץ ובתוך בית הספר. אני גאה מאוד במיזם שהפיקו אני חיבת לציין שהכיתה פעילה גם בתוך בית הספר וחונכת חונכות לימודית תלמידים בשכבה ז ועוד היד נטויה למיזמים נוספים.

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה