כיתת המנהיגות של אורט ע"ש רבין ממשיכה בפעילות בלתי פוסקת

$(function(){setImageBanner('406a9d78-1755-4cf2-bd2d-2d90601724a7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

באורט ע"ש רבין שוקדים על העצמת התלמידים תוך טיפוח מנהיגות אישית ומעורבות חברתית. במסגרת זו, קיבלה על עצמה כיתה י'4 את מיזם כיתת המנהיגות ל-3 השנים הבאות. הצלחתה של כיתת המנהיגות תלויה במידת הפיכתה של הכיתה לקבוצת שווים ייחודית הפועלת ביחד לאורך 3 שנות התיכון.

דוברות מועצה מקומית גן יבנה

מטרות התכנית: פיתוח תלמיד פעיל בקהילתו, העצמת תחושת המסוגלות של התלמיד וחיזוק מיומנויות כגון: עבודת צוות, שיווק, נראות, עמידה מול קהל ועוד.

 

התלמידים והמחנכת  עוברים השתלמויות ומקיימים מפגשים עם בית ספר נוסף שיש בו כיתת מנהיגות. תלמידי אורט על שם יצחק רבין נפגשים עם תלמידי כיתת המנהיגות של בית הספר אורט "אבו תלול" שבנגב, המנחים מטעם "אורטוב "  ו"בינה " מובילים בבטחה את המפגשים.

המיזם הראשון של הכיתה הוא הכנה של מצגת אינטראקטיבית לילדים חולים בבית חולים "אסותא". בנוסף, רשת "אורטוב" החליטה להעביר את המצגת לתלמידים שנמצאים בבידוד במסגרת "עידוד בבידוד".

 

המחנכת הגב שרית וקנין מוסיפה:"אני חייבת לציין את עבודתם הקשה של התלמידים: הסרטת סרטונים, דיבוב,תרגום לאנגלית ורעיונות ייחודיים שעלו, ואני מאוד גאה בהם".

 

מנהלת בית הספר מרי שפונט: "בבית ספרנו אנו מובילים את נושא המנהיגות האישית והמעורבות החברתית, אנו מטמיעים מנהיגות המעצבת זהות אישית ונשענת על אבני יסוד: אחריות, האמונה ביכולת, הנעה הפנימית, מוסר, ואהבה אהבת האדם ואהבת הארץ. כיתת המנהיגות שלנו והמחנכת  מגלים מנהיגות אישית וחברתית ראוייה לשבח ואני חזקת את העבודה הנהדרת שהם עשו במסגרת המיזם."

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה