כלב פיטבול שטייל עם בעליו ללא רצועה כמעט גרם למותו של כלב אחר בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('ea008320-153b-4376-8afa-35f25abaef6b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בפוסט שהעלתה אופיר אלבז מגן יבנה היא מגוללת את הטראומה הקשה שעברה עם ספארו, כלבה האהוב בעת שחזרה עמו מהטיול היומי כשכלב פיטבול אימתני הגיע משום מקום כשהוא מטייל עם בעליו ללא רצועה, מתנפל עליו וקורע אותו לגזרים. בעזרת אנשים טובים ופעולתה המהירה של הוטרינרית ניצלו חייו של ספארו אך צפוי לו הליך החלמה ארוך וכואב.

זה קרה ביום שלישי. כמו בכל  יום אחר הצהריים, הוציאה אופיר אלבז את ספארו, הכלב המשפחתי והאהוב בן ה-12 שלה לטיול בשדות הסמוכים לגן יבנה. כשעמדו לצאת מהשדות, תקף אותו לפתע כלב מסוג פיטבול . הכלב ננעל על צווארו של ספארו ולא שחרר במשך דקות ארוכות שנראו כנצח. "ספארו לא ראה אותו אפילו. הוא רץ פתאום ונשך אותו בצוואר וקרע אותו" מספרת אופיר כשהיא משחזרת את האירוע הקשה.

"ספארו כלב בן 12. הוא לא מתרגש מכלבים. הם נובחים עליו והוא מתעלם. עוברים לידו והוא מתעלם. הוא הכלב הכי אדיש שיש . מעולם לא נבח על כלב או בנאדם שעבר על ידו." אופיר מספרת שלפני שהיא הספיקה להבין מה קורה, ספארו כבר היה מוצמד לרצפה כשהפיטבול מסרב לשחרר ממנו. אופיר מדגישה שהכלב היה עם הבעלים שלו אבל זה לא עזר . "למזלי, היו אנשים שעברו ועזרו לי וניסו להפריד בין ספארו לפיטבול. " 

אופיר מספרת כי בעלת הכלב אמרה במהלך האירוע כי הכלב היה תוקפני פעם. "למה לא לקשור אותו ? מעבר לכך שזה חוק, זה מסכן חיים! " 

ספארו נלקח לוטרינרית ד"ר עינת צפון שם עבר ניתוח קשה כהוטרינרית מפנה את כל הלו"ז עבורו ולא יודעת לאמר למשפחה המודאגת האם ספארו ישרוד את הניתוח עקב גילו המתקדם. למרבה המזל ספארו עבר בשלום את הניתוח.

בתמונה: ספארו בטיפול אצל ד"ר עינת צפון לאחר התקיפה האכזרית 

אופיר אלבז פייסבוק

ד"ר עינת צפון אמרה למשפחה כי סנטימטר בודד הפריד בין ספארו לבין המוות. הפיטבול יכול היה להרוג אותו ולולא היו מביאים אותו במהירות לטיפול יתכן וכבר לא היה בחיים.  לספארו עוד מצפה החלמה ארוכה וקשה ואופיר חוששת לאבד את הכלב האהוב שלה. 

"עכשיו אני כותבת את זה כדי שתבינו! לא מעניין אותי מאיזה גזע הכלב שלכם וכמה שאתם חושבים שהוא תינוק וחמוד ולא עושה כלום. כלב לא הולך בלי רצועה!!! עכשיו זה הכלב שלי פעם הבאה זה יכול להיות הכלב שלכם או הילד שלכם. תלכו עם רצועה ואם אתם יודעים שיש לכם כלב בעייתי ותוקפני אז מחסום פה!!. "

אופיר קובלת על חוסר האחריות הזועק לשמיים ומודה לד"ר עינת צפון על הטיפול המהיר והמסור ולאנשים שראו את המקרה ועזרו ומקווה שהמסר שלה יעבור. אנחנו מצטרפים לקריאה ומבקשים מכל בעלי הכלבים באשר הם ללכת אתם רק כשהם קשורים לרצועה. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה