כתב אישום הוגש היום נגד פנחס קינן מגן יבנה על רצח אביו וניסיון רצח של אמו

$(function(){setImageBanner('0b229e96-9d00-4c59-a55f-5493b69d9f6a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

הבוקר, (יום ג') הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום נגד פנחס קינן מגן יבנה בגין רצח אביו בנסיבות מחמירות. הבן דקר למוות את אביו יצחק קינן ז"ל וניסה לרצוח את אמו. על פי כתב האישום הבן דקר את אביו בגבו במיטתו באמצע הלילה ואחר כך גרר את האב הפצוע במורד המדרגות עד למטבח שם נטל סכין נוספת ודקר אותו בצווארו עד שהתמוטט.

פנחס קינן בן ה-25 התגורר בגן יבנה עם אביו, אמו ואחת האחיות שלו. בסוף חודש ספטמבר האחרון הוא נכנס בשעת לילה מאוחרת אל חדר השינה של הוריו מצויד בסכין. בכתב האישום נכתב כי "בעוד אביו ישן במיטתו הנאשם החל לדקור אותו בגבו. האב אשר התרומם ממיטתו ניסה להדוף אותו ולהתגונן בפניו באמצעות ידיו. למשמע זעקות האב, הגיעה אם הנאשם לפרוזדור חדר השינה וניסתה להרחיק את הנאשם מהאב.

בתגובה, דקר אותה הנאשם באמצעות הסכין בפלג גופה העליון, בחזה ובראש באומרו:"זה מה שהשם רוצה". בנוסף, צויין בכתב האישום כי האב ניסה להתנגד ולהיאבק בנאשם והצליח להפיל את הסכין מידיו. אחותו שהתעוררה משנתה ניסתה להפריד בין האב לדוקר ובהמשך כאשר האב פצוע קשה, גרר אותו הנאשם במדרגות למטבח כשהוא נוטל סכין נוספת וממשיך לדקור אותו בצווארו תוך שהוא אומר לו :"אתה אפס" עד להתמוטטותו של האב.

דוברות משטרת גן יבנה

לשמע הצעקות שבקעו מהבית הגיע שכן לדירה, נכנס פנימה ואחז בנאשם כדי שלא ימשיך לפגוע במנוח עד להגעת כוחות המשטרה למקום ומעצרו של הנאשם. לצוותי מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מות האב. הבן נעצר והאם פונתה לבית החולים כשמצבה קשה. אחותו של הנאשם פונתה במצב של טראומה לבית החולים. 

גורמים בסביבתה של המשפחה טוענים כי נעשתה פניה על ידי אב המשפחה אל משרד הבריאות וכן למשרד הרווחה בבקשה לאשפז את בנו אך הדבר לא נעשה. 

מדוברות משטרת לכיש נמסר:"הסתיימה חקירת אירוע אלימות קשה בה דקר צעיר את הוריו וגרם למותו של אב המשפחה ביישוב גן יבנה. חוקרי משטרת ישראל סיימו בימים אלו את חקירת אירוע מותו של תושב גן יבנה (58) ופציעתה הקשה של רעייתו (56) לאחר שבנם החשוד תקף את השניים באמצעות סכין בשעת לילה מאוחרת. לוחם משמר הגבול שמתגורר בסמוך לבית המשפחה ושמע צעקות מדירתם, רץ למקום והשתלט על החשוד במעשה ועצר אותו עד הגעת כוחות המשטרה דקות ספורות לאחר מכן. בתום מספר שבועות בהם עמלו חוקרי המשטרה, התגבשה תשתית והיום צפויה פרקליטות מרכז להגיש נגד הצעיר כתב אישום חמור. 

"בתאריך 26/9 בסביבות השעה 3:30 התקבלה קריאה במשטרה בה נמסר להגיע בדחיפות לכתובת ביישוב גן יבנה. במקביל לכך שוטר מג"ב המתגורר בסמוך שמע אף הוא צעקות מדירת המשפחה וניגש גם הוא לברר את פשר העניין . בהגעת כוחות המשטרה הבחינו השוטרים באדם מוטל כשהוא דקור בחלקי גופה ואשה נוספת פצועה אף היא במצב קשה. כוחות רפואה שהוזעקו גם הם למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר ופינו את אם המשפחה להמשך טיפול רפואי בבית החולים. מחקירה ראשונית עלה כי בן המשפחה דקר את הוריו בשעת לילה בעת שהוריו ישנו בחדרם ובהמשך לכך המשיך את מעשיו בעת נסיונותיהם להימלט מפניו לקומת הכניסה. 

החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה שם קשר עצמו למיוחס לו ועוד עלה כי ויכוח על מכשיר הפלאפון שנלקח על ידי אביו היוה זרז למעשיו של הבן החשוד כלפי הוריו. עוד טען החשוד בחקירתו כי המעשה לא היה בשליטתו ובמהלך ימי מעצרו שהוארכו בבית המשפט מעת לעת, נבדק הצעיר על ידי פסיכיאטר ונמצא כשיר למעצר. "

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה