לאיל סברסקי מגן יבנה נמאס לראות שתושבים לא אוספים אחרי הכלבים שלהם אז הוא פרסם פוסט מצחיק

$(function(){setImageBanner('a5dda87e-907b-4021-99d7-07efd59d260b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

איל סברסקי מגן יבנה החליט שנמאס לו שהוא או הכלב שלו דורכים על "חבילות" שכלבים אחרים משאירים בפארקים ועל מדרכות ביישוב כשהם יוצאים עם הכלב שלהם. אז הוא פרסם פוסט מצחיק והזמין את בעלי הכלבים בגן יבנה ל...קורס לאיסוף חבילות של כלבים....התגובות היו מצחיקות לא פחות.

איל סברסקי מגן יבנה אוהב כלבים. הוא פחות אוהב לצאת עם הכלב הפרטי שלו לטיול ולגלות שתושבים רבים בוחרים לדלג על מלאכת האיסוף אחר הכלב שלהם.

לא בגלל שחסרה להם שקית כי הרי המועצה המקומית גן יבנה דאגה לעמדות הצטיידות בשקיות במיוחד למטרה הזו אבל....כנראה שאנשים רבים מוצאים את המלאכה הזו קשה מידי. והתוצאה? לפעמים הכלב של איל ולפעמים הנעל של איל זוכים למפגש מאוד לא נעים עם "חבילה". 

איל, אחד שאכפת לו. מנהל קבוצת "שומרי הדרך" למלחמה בקטל בכבישים הוא איש מצחיק מאוד שיודע שאין כמו הומור כדי לצחוק על הדברים הכי מעצבנים או קשים. הוא שיתף פוסט קורע שבו נתקל באחת מקבוצות הפייסבוק וזכה למאות לייקים, שיתופים ותגובות. 

איל זברסקי

בין התגובות שאיל קיבל :

"אנשים יודעים איך אוספים זה פשוט, כנראה שזה גוזל להם זמן ומאמץ להתכופף"

"תופעה ארצית לצערי, אכן לא פוסחת גם עלינו ביישוב אז טוב שיש קורס עכשיו"

"מחפש מדריכים? אולי נקים רשת"

"יוזמה ברוכה, ממליץ גם לפתוח קורס איך להפעיל וינקרים לפני פניה"

"גדול, כי עצוב שביישוב שנחשב לאיכותי צריך להתבדח על זה"

איל גם טוען שבגן יבנה יש יותר קבוצות וואטס אפ מתושבים :"איש את רעהו יעזור","גן יבנה-דואר, גן יבנה פקקים, גן יבנה בתים למכירה, גן יבנה טרמפים. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה