לבקשת הקוראים: עדכון על מצבו של בן ה 9 שנפגע ביום שני ברחוב בר כוכבא גן יבנה

$(function(){setImageBanner('ecff013f-ff1f-475f-89a6-f82f177f8405','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ביום שני האחרון (15.4) בשעות הערב, דיווחנו על פציעתו של בן 9 ברחוב בר כוכבא ביישוב. קוראים רבים פנו אל מערכת גן יבנה נט בבקשה לברר מה שלומו. הצלחנו לדבר עם זהבית אימו של הילד, וביקשנו לברר איתה את הפרטים...

מד"א

בהמשך לדיווחנו, מיום שני, ולבקשת קוראים רבים שפנו אלינו לבירור מה שלום הילד בן ה 9 שנפגע בתאונת דרכים, להלן עדכון הפרטים: 

מספרת לנו זהבית, אמו של טומי בן ה 9: " כנראה שבזכות הברכות שקיבלתי על בריאות למשפחה ליום ההולדת שלי שחל באותו היום, הוא נשמר ויצא בזול. טומי השתחרר עוד באותו הלילה, ברוך השם אין לו פגיעות פנימיות. הוא אמנם סובל מכאבים, אבל בסה"כ הוא בסדר." 

לשאלתנו כיצד נפגע ענתה: "אני יכולה לענות על כך רק מתוך מה שאני מסיקה מהפרטים. לפי הבנתי, הנהגת נסעה אחורה (רוורס) ופגעה בו, הוא חטף מכה בפלג הגוף העליון בעיקר וגם בראש מהזכוכית של השמשה האחורית. שמשת הרכב התנפצה והוא הועף על הרכב שחנה ממול ונחת על הרצפה. הנהגת פגעה גם היא ברכב שחנה ממול."

בנוסף ביקשה זהבית לשתף בהתרגשות: "חשוב לי לשבח את המנהלת שלנו, של ביה"ס מכבים, היועצת והמחנכת. הן עלו על זה מתוך הפרסומים של גן יבנה נט, פנו לקב"ט, וגילו מיד שמדובר בטומי שלנו, מיד חייגו אלינו, לברר ולחזק. גם בשכונה שלנו, השכנים מאוד תומכים ועוטפים, אפילו ראש המועצה דרור אהרון התקשר. מאוד מרגש, אנחנו גרים בגן יבנה 3 שנים ובאמת מאוד מחממת את הלב, המעטפת הזאת, זה משהו שהוא לא מובן מאליו. וחשוב לי להגיד את זה שאנחנו מאוד מעריכים את זה."

"אנחנו בעצמנו עוד קצת בהלם ולא בדיוק מעכלים את הסיטואציה שקרתה, אבל באמת מאוד מעריכים את ההתנהלות מסביב" סיימה זהבית את דבריה.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה