לוחמי צה"ל חילצו את התצפיתנית אורי מגידיש שנחטפה לעזה

$(function(){setImageBanner('c8160f3e-0c81-4f5d-ad68-84d8d5b2a0d6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

דובר צה"ל התיר לפרסום כי הלילה שוחררה החיילת טור' אורי מגידיש, במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי החמאס ב-7 באוקטובר. מגידיש נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה

ברוך פודה שבויים! החיילת אורי מגידיש שבה מהשבי בעזה

ישראל הצליחה לחלץ את החיילת אורי מגידיש שהייתה שבויה בתוך עזה, כך הותר הערב (שני) לפרסום. מגידיש, שחולצה במהלך פעולה קרקעית, משמשת בצבא כתצפיתנית וביום הטבח הייתה בחמ"ל בנחל עוז, לפני שנחטפה לתוך הרצועה. ביום החטיפה, היא תועדה אזוקה עם שתי תצפיתניות נוספות במיגונית. 

מהשב"כ וצה"ל נמסר: "הלילה שוחררה החיילת טור׳ אורי מגידיש, במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7/10. החיילת נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה. צה״ל ושב״כ ימשיכו לעשות כל מאמץ על מנת להביא לשחרור החטופים".

אורי מגידיש ובני משפחתה

לאחר אירועי השביעי באוקטובר, אימה של אורי מגידיש, מרגלית, סיפרה בריאיון בגלי צה"ל: "זיהינו אותה בתמונה, אזוקה עם עוד בנות עם אזיק מפלסטיק. מיום שבת אף אחד לא מדבר איתנו, מה זה הביזיון הזה?".

בריאיון נוסף שקיימה בכאן 11 שחזרה האם: "השיחה האחרונה שלנו הייתה ב-06:33 'אמא, אני במיגונית'. לא שמעתי ממנה כלום יותר. חבר שלה לא הספיק לענות לה, היא צעקה לו 'תעזור לי'. טיפת מידע אנחנו רוצים, לא יותר". 

השיחה האחרונה איתה הייתה ב-7:47 עם החבר שלה אוריה, לאחר שלא ענה - היא הקליטה לו הודעה שהיא לא יודעת מה לעשות במצב כזה. 

מגידיש משרתת כתצפיתנית בבסיס נחל עוז מאז שהתגייסה לפני כחצי שנה בלבד. היא סיימה בהצטיינות מכינה קדם צבאית בנתיבות. חודש לפני השירות הצבאי עבדה בחוות הזרע בחקלאות. יום לפני השבת ה-7.10 היא ובן זוגה חגגו שנה יחד. בחג סוכות הראשון היא הייתה עם המשפחה - וחזרה ברביעי לבסיס.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה