"לחבק את האחר" תלמידי חט"ב אורט רבין גן יבנה אירחו את תלמידי "מעיין שרה" מאשקלון ביום המעשים הטובים

$(function(){setImageBanner('4c0e96b1-5c75-460d-bf54-46d2bd9bb690','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

בשבוע שעבר התקיים ביום המעשים הטובים מפגש נוסף של בית ספר מעיין שרה אשקלון לילדים בעלי צרכים מיוחדים עם בית ספר אורט רבין גן יבנה. "אני מודה לבורא עולם שמזכה אותי לקיים בכל שנה את הפעילויות ושיתוף הפעולה בין 2 בתי הספר שמלמד על נתינה, חיבוק רגישות ועשייה למען האחר. הפרוייקט "לחבק את האחר" מתקיים זו השנה 18" מספרת לנו מלי דהן, תושבת גן יבנה

מלי דהן: "המפגש היה מרגש מאוד תלמידי אורט קיבלו את הילדים בזרועות פתוחות עמדו בכניסה בגשם במחיאות כפיים. הכינו להם שולחנות והתיישבות ביניהם כמו כן הכינו דפי צביעה, מסכות לצביעה וכל אחד ואחת מהם בסיוע של התלמידים צבעו בצבעי מים, טושים ועוד. הכינו להם חידון פורים והילדים ענו והשמחה היתה גדולה. פינת איפור שתלמידים אורט רבין ציירו עליהם וההנאה היתה ענקית, בינגו מילים ששייכים לפורים, חבילה עוברת וכמובן לא נשכח קריוקי שהילדים מאוד אוהבים."

מלי דהן

"לסיום" ביקשה מלי להודות לגורמים השונים, "זה המקום להודות למורן רכזת שכבה ט' על ההיענות והרגישות הגבוהה לנתינה, למנהלת חטיבת הביניים קימי, מנהלת בית ספר מעיין שרה הגב' חגית , למכולת ברכה שמעון על תרומת השתייה ללא עוררין. השמחה ואהבה שהילדים העניקו זה לזה לא יסולא בפז!!! תלמידי בית ספר רבין הביעו את רצונם להמשיך את הקשר וללכת אליהם לבית הספר באשקלון!!! הלוואי כולם היו לומדים מהם ומתנהגים בכבוד, ואהבה לילדים האלה !! תודה לבורא עולם שיש נוער נפלא שמקבל ומחבק את השונה!!! שניסע לעוד פעילויות נוספות."     

    מלי דהן 

מנהלת מעיין שרה, הגב' חגית רוקח, סיפרה בהתרגשות כי "ביום שלישי 19.3.24 התקיימה פעילות משותפת לרגל יום המעשים הטובים בין בית ספר "רבין "בגן יבנה לבין בית ספר "מעין שרה" לחינוך מיוחד בעיר אשקלון. הפעילות התקיימה בבית הספר "רבין" וכללה הפעלות מגוונות ומותאמות, ברוח חג פורים, ששימחו את כל התלמידים והביאו לקירוב לבבות."

היא הוסיפה כי: "במהלך כל הפעילות הורגשה אינטראקציה חיובית ומיוחדת בין תלמידי שני בתי הספר שנהנו בצוותא זה מזה ושיתפו פעולה באופן מעורר השראה. הפעילות הייתה מוצלחת ומהנה מעבר לציפיות וללא כל ספק היוותה חוויה חשובה ומשמעותית הן עבור תלמידי בית הספר רבין והן עבור תלמידי בית הספר מעיין שרה לחינוך מיוחד. צוות המורים שהיו באירוע הביע  ודיווח כי היתה פעילות מהממת והילדים חזרו מאושרים, קורנים שתמיד נזכה להמשיך ולעשות ולחנך לנתינה אהבה שמחה ואושר. כשאנחנו נותנים אנחנו מקבלים פי עשר." 

מספרת לנו על השת"פ ארוך השנים, קלימי נחמיאס, מנהל חטיבת הביניים אורט רבין: "מזה שתיים עשרה שנים נפגשים תלמידי חט"ב אורט רבין באירועים שונים עם תלמידי ביה"ס מעיין שרה, בי"ס לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים, באשקלון. השנה נפגשו תלמידנו עם תלמידי מעיין שרה, כדי ליצור יחד פעילות לכבוד יום המעשים הטובים."

מלי דהן

"הפעילות החלה בקבלת פנים מוארת בכניסה לביה"ס, בדברי ברכה והגשת תקרובת מתוקה שחיממה את האווירה ואת הנשמה" היא מתארת, ומוסיפה "לאחר מכן, התקבצו סביב שולחנות עבודה, תלמידי אורט רבין משכבת ט', יחד עם תלמידי מעיין שרה, לפעילות יצירה ובהמשך חידונים שירה בציבור ובינגו."

עפ"י דבריהן של כל השלוש, בביה"ס אורט רבין, השתדלו לעשות הכל על מנת לארח את תלמידי מעיין שרה כהלכה. מספרת קלימי: "ברחבה הוצבו עמדות איפור שיצרו אווירת חג, העבודה המשותפת הזכירה לנו תמיד את הערכים שעליהם אנחנו גדלים ומתחנכים כמו ערבות הדדית, עזרה ונתינה, כדברי נציגת התלמידים משכבת ט' אביגיל: "כולנו שונים האחד מן השני, אבל כולנו אחים עם סיפור אחד משותף"."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה