ליבנת עמר, מאמנת רגשית לילדים ולנוער מגן יבנה מלמדת ילדים להצליח ולפרוח

$(function(){setImageBanner('dbb6ffdd-ecde-4123-8666-faa1e4971bb5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ליבנת עמר מגן יבנה היא מאמנת רגשית לילדים ולנוער בעלת הקליניקה LIV-E YOUR LIFE המביאה ילדים ונוער להצלחות מדהימות בכל התחומים ועוזרת להם להאמין בעצמם ובבחירות שהם עושים. עכשיו, היא וענבל גזית מאמנת תזונה ומטפלת ברפואה תזונתית גם היא מגן יבנה פותחות שני מחזורים של קייטנה שכולה העצמה, בריאות וכושר. .

לליבנת עמר מגן יבנה היה חלום: לעזור לילדים ולנוער להיות מאושרים, להוציא את הפוטנציאל שלהם החוצה גם אם יש להם הפרעת קשב והיפראקטיביות. מתנות אותן לבנת מכירה היטב כל חייה. כן, לבנת קוראת לזה "מתנת קשב" פשוט הודות למתנות שה"הפרעה" הזו מביאה לחיים שלה- רגישות, חדות, חוכמה ויצירתיות. "במשך 18 שנה עבדתי בתפקיד בכיר בחברת שילוח בינלאומית אבל לקראת סוף העשור השלישי לחיי, הבנתי שאני רוצה לעסוק בדברים אחרים. תמיד הייתי "פסיכולוגית" של הלקוחות שלי, עוזרת לפתור בעיות של אנשים אחרים כשלאט לאט חלחלה ההבנה שאני רוצה ללמוד ולעסוק בזה . נרשמתי ללימודי פסיכותרפיה במכללת גודלמן שם התאהבתי בתחום האימון. ככל שהתקדמתי בלימודים הבנתי שאני רוצה להתמקד באימון ילדים. התפתחתי בתחום ועברתי המון קורסים והכשרות של אימון רגשי לילדים ולנוער, בין היתר למדתי את שיטת "ביירון קטי" המלמדת כיצד ל"נקות את רעשי הרקע" ולהגיע לרצונות הכמוסים והאמיתיים שלנו באמצעות 4 שאלות בלבד ובנוסף למדתי אצל עדי איתן "הפיה מיבנה" שם למדתי אימון רגשי לילדים וקיבלתי כלים כיצד לאמן ילדים ואיך להגיע אליהן בשיטות שונות. פתחתי קליניקה והתחלתי לטפל בילדים ונוער בשעות אחר הצהריים וימי שישי ועם הזמן עזבתי את העבודה והתמסרתי כולי לטיפולים בקליניקה"

למי מיועד טיפול האימון ?

"האימון מיועד לילדים בגילאי 7-19 אשר חווים קשיים רגשיים בהתנהלות חברתית, משפחתית, לימודית, דיסלקציה, הפרעות קשב,דימוי עצמי נמוך, חרמות ועוד. תהליך הטיפול אורך בין 12-15 מפגשים כאשר עם הקטנים בגילאי כיתות ו' ז' הטיפול אורך 45 דקות בכל פעם ועם הבוגרים יותר הוא אורך שעה עד שעה ורבע. העבודה כוללת בתוכה כמה שיטות כשעם הקטנים אני נעזרת בספרים ותרגילים ומתחילה כל מפגש עם מתיחות וחימום של הגוף כדי להשתחרר ולהרגיש בנוח. אני גם מלמדת טכניקות של מדיטציה המסייעות בהרפיה ורגיעה במיוחד עבור ילדים עם "מתנת קשב". אלו שיטות טבעיות המסייעות להם להתמקד ולהישאר מרוכזים." 

ממה את הכי נהנית באימון ילדים ונוער ?

"אני הכי נהנית מהתגובות שאני מקבלת אחרי הטיפול. הידיעה שהצלחתי לעזור לילדים להאמין בעצמם, להרגיש שייכים, לפתח את הקול הפנימי שלהם ולא לפחד לעשות מה שהם רוצים בלי קשר למה שיגידו עליהם זו הרגשה נפלאה. אני מלמדת אותם לייצר הצלחות ולהפחית את תחושת התסכול כשמשהו לא מצליח. ללמוד למצוא את הנקודות החיוביות ולחזק אותן.  לפני כמה ימים קיבלתי הודעה מבת 16 שאימנתי והיא כתבה לי :"אין כמוך בעולם ואין מאושרת ממני שזו דווקא את. תודה ענקית אוהבת בטירוף" אף מחמאה מלקוח שעבדתי מולו לא משתווה למחמאה של מטופל שעזרתי לו להאמין בעצמו."

את מטפלת בילדים עם הפרעות קשב?

"אני לא קוראת לזה הפרעת קשב אלא "מתנת קשב" . אני יודעת מניסיון שזה משפיע על כל תחומי החיים ויוצר תסכולים של "אני לא מוצלח" "כל הזמן כועסים עלי" ואני מנסה ליצור הצלחות עבור הילדים המדהימים האלו שהם רגישים יותר לסביבה ובעבודה משותפת אנחנו לומדים לייצר הצלחות, לומדים איך למנוע חיכוכים, איך להירגע, למצוא את הדברים הטובים ולהעצים אותם. "

ליבנת עמר

מה פירוש הלוגו שלך LIV-E YOUR LIFE?

" הלוגו מורכב מהשם שלי ליבנת שכולם תמיד קוראים לי "ליב" ומהאמונה שלי כי לכל אחד מגיע לחיות את החיים שהוא רוצה להגשים את החלומות שלו , להוציא את הפוטנציאל לעולם"

ליבנת עמר

מה עומד מאחורי הקייטנה "העצמה בריאות וכיף?"

"הקורונה הביאה את כולנו לשבת מול המסכים כל היום ולאכול. הקייטנה מיועדת לילדים בני 8-11 שכשמה כן היא, נועדה להעצים את הילדים, ללמד אותם דברים על עצמם ועל היכולות שלהם וגם להעניק להם הרגלי תזונה נכונה. באחד הימים אנחנו הולכים לסופר ולומדים איך לבחור מוצרים בריאים וביחד נבשל בריא. במסגרת הקייטנה ילמדו הילדים על החוזקות שלהם ויקבלו כללים לשמירה על תזונה בריאה וניהול אורך חיים בריא ונכון בדרך חוויתית וכיפית. "

לבנת עמר

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה